Slimet udflåd? (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.124 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. november 2010

sarahsofia

Nu opretter jeg lige et nyt emne da det andet egentlig var om noget andet.

Beklager det er lidt ulækkert.

Jeg forventede mens i går eller i dag(svingende cyklus) og den er endnu ikke kommet.
Tilgengæld har jeg haft slimet udflåd siden i går morges. Sådan noget rigtig tykt, tørt, slimet, gennemsigtigt og elastisk noget der kommer ud i klumper
Det har jeg aldrig oplevet før. Er der nogle herinde der ved hvad det skyldes?
Jeg var ved lægen i fredags pga. stærke menstruationssmerter og har hverken blærebetændelse, svamp, underlivsbetændelse eller lignende. De fandt kun æggehvidestof i min urin som de ikke vidste hvad skyldtes

Er altså ret forvirret?
Jeg har testede et par gange i løbet af de sidste 3 dage, og der kommer kun en meget svag skyggestreg på dem alle efter tiden er udløbet.
Håber i kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

sarahsofia

slet ingen?

Anmeld

22. november 2010

Maise

æghvidestof kan være tegn på flere ting bla. diabetisk nyresygdom, ved meget motion, svangerskabsforgiftning hvis man er gravid. Men er jo slet ikke sikkert at det lige er derfor du har det. Dertil har vi alle lidt protein i vores urin, kan også stamme fra lidt blod. Tænker at slimet kan være fra din ægløsning?? det er der nogen der har. Synes du skal bede lægen om en bedre forklaring eller udredning for æggehvidestofferne.

Anmeld

22. november 2010

Maise

ved ikke om du har haft sex?? kan også være restsæd blandet med den slim nogen procucerer ved ægløsning. smerterne kan være fra en ægløsning eller eventuel befrugtning.

Anmeld

22. november 2010

missie20

Maise skriver:

æghvidestof kan være tegn på flere ting bla. diabetisk nyresygdom, ved meget motion, svangerskabsforgiftning hvis man er gravid. Men er jo slet ikke sikkert at det lige er derfor du har det. Dertil har vi alle lidt protein i vores urin, kan også stamme fra lidt blod. Tænker at slimet kan være fra din ægløsning?? det er der nogen der har. Synes du skal bede lægen om en bedre forklaring eller udredning for æggehvidestofferne.

Wauw hvor fedt du ved så meget Hehe syntes jeg bare du lige skulle vide

Anmeld

22. november 2010

Maise

missie20 skriver:

Wauw hvor fedt du ved så meget Hehe syntes jeg bare du lige skulle vide

he he tak, jeg er sygeplejerske, så noget kan min viden bruges til ;-)

Anmeld

22. november 2010

missie20

Maise skriver:

he he tak, jeg er sygeplejerske, så noget kan min viden bruges til ;-)

Ah ja okay det er jo det område  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.