igen set ned på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg tror aldrig jeg lærer det, jeg forsøgtet at være imødekommende overfor folk, men før tit at vide at jeg skal tage mig sammen, og komme videre...Jeg kæmper for at holde sammen på det hele. Mit ægteskab, mine kære børn, hus osv....

Jeg bliver set ned på fordi jeg har depression og borderline, så vil folk ikke se eller høre på mig. Jeg bliver dømt hele tiden, og jeg blive ulykkelig hver gang. Mine børn er glade og trivels og jeg elsker dem af hele mit hjerte, men har tit fået at vide at jeg aldrig skulle have haft dem, fordi mødre med borderline bla..bla en tidligere psykolog sagde det i mit ansigt, da jeg ventet nummer 2.

Da jeg fødte mine børn, var det størrest jeg har opnået og jeg var lykkelig og hver dag er en gave....

Måtte bare lige for luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Cris

Hvad er borderline for noget, hvis jeg må spørge?

Anmeld

22. november 2010

Alberts/

du skal ikke tage dig a hvad andre siger og mener, bare du selv ved du er en god mor er det mere end rigeligt. hvis du kan tage vare på sig selv og dine børn er der sku ikke grund til at se ned på dig!,

og med humøret og panden højt er sikker på du er en kanon mor, ligemeget om du har borderline eller ej, og der er mange der har en depression, men skid på alt hvad folk mener,

bare tro på dig selv så skal alt nok gå (;

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

borderline er at man humørsvingerne, man har nedsat selvtillid, og har svært ved at gøre opmærksom på sine behov.

Anmeld

22. november 2010

Cris

Anonym skriver:

borderline er at man humørsvingerne, man har nedsat selvtillid, og har svært ved at gøre opmærksom på sine behov.

Jeg kæmpede med noget lignende i mange år. Jeg føler med dig.

Jeg synes, at du gør noget ved det og det kan kun går bedre. Du skal tage kampen! Og det er meget bedre end de mange tusinde, som har det værre end dig og det er sjult...

Anmeld

22. november 2010

anna-jonas

Det er desværre sådan at man bli'r set ned på, hvis man lider af en psykisk sygdom. Men der er mange der kæmper en sej kamp, for at komme denne stigmatisering til livs. Bl.a er der mange skuespillere, musikere og andre kendte, der træder fram og fortæller deres historie, for dermed at prøve at nedbryde en masse fordomme og tabu'er. Det er beundringsværdigt..................og kan hjælpe både dig og mig, i vores kamp for et ligeværdigt liv.

De perioder hvor jeg føler mig "set ned på" er når jeg er på vej ned i en depression, da det også er selve sygdommens kerne, at få en til at føle sig mindre værd. Prøv at mærke efter, om du er på vej ned?? Hvis ja, så få noget hjælp.

Hilsner fra Mette ( der har været syg af depressioner flere gange).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.