Virkelig syret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja jeg stod op i morges for at tage til eksamen i litteratur. Pakker min taske, så jeg nærmest knækker min ryg, men det er med hjælpemidler så alt gælder. Jeg har brugt timer på at organisere mine noter så de lige er til at slå op i - med ref til både forfatter, titel og genre. :P

Er overhoved ikke nervøs - troede jeg, for en mindre omgang tynd mave fortalte mig anderledes. Nå men jeg kommer ind i lokalet og møder sørme en jeg har tage HH sammenmed. Han skal til eksamen i et andet fag, men vi har ikke set hinanden i 3 år så vi fik en lille sludder. :))

Jeg finder min række - og sørme om der ikke er en mere som skal op i det samme. Jeg kigger på min seddel ved bordet INGEN HJÆLPEMIDLER TILLADT 8( 8( NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!!!!!!!!! Det var blevet ændret i sidste uge :@ Nå men jeg må få det bedste ud af de næste 4 timer :S Så får jeg opgaven og sørme om det ikke er en forklaring af modenisternes brug af åbenbaringer ud fra en analyse af 1 af 2 noveller som jeg rent faktisk kan huske :) Så nu håber jeg at jeg har fået alle guldkornene med fra timerne. Fik da skrevet 12 sider tæt. Jeg håber og ber at jeg i det mindste får 02.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2008

Mathilde

Puha Jeanne.... du sidder nok og "sveder" nu...
Det var da godt nok i sidste øjeblik de ændrede reglerne om brug af hjælpemidler!!! Kan godt forstå hvis du tænkte Oh Shit8(

Jeg håber alt går vel og at du får lavet en god opgave:)
Glæder mig til at høre mere...

En kæmpe sæk HELD og LYKKE fra mig.

Kæmpe krammer(H)

Anmeld

22. august 2008

Pia.

Uha.... hvor er det spændende... Glæder mig til en tilbage melding... Krydser fingre for dig...

Knus Pia.

Anmeld

22. august 2008

SaNiNa

Hold da helt op glæder mig til at hører noget mere...

Krydser alle fingere og tær for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.