Vi bor nede hos mine forældre i øjeblikket - der er nemlig ved at blive lavet nyt køkken og bad oppe i vores lejlighed - hvilket betyder ingen rindende vand, køleskab, komfur, toilet eller bad i lejligheden - boligselskabet har da været så venlige at leje en såkaldt "badmobil", som er et transportabelt badeværelse, der står nede i gården - en pr. lejlighed - MEN vi synes alligevel, at lejligheden er ubeboelig for os, så heldigvis har vi kunnet rykke ned til mine forældre...det kræver sin tålmodighed at bo 7 mennesker under samme tag...men det går faktisk overraskende godt! Annika har haft noget hjemve, og gerne villet hjem i sin egen seng at sove - det har været lidt synd for hende, men går allerede bedre
vi har nu boet her i en uge, og skal bo her frem til weekenden, hvor vi kan flytte hjem til det lækreste nye køkken, badeværelse og entréskab!! Det bliver simpelthen så lækkert!!
Vi har travlt i øjeblikket - som i meget travlt - Pelle har noget aftalt overarbejde frem til jul, der betyder, at han arbejder 42 timer om ugen, mit semester lakker mod enden, hvilket betyder, at jeg går en meget intensiv projektperiode i december i møde - der er aflevering d. 22. december...og så kunne man jo tro, at det var juleferie derfra...meeen næææh nej!! Ikke dét der ligner...vores eksamener ligger nemlig d. 5., 7., 10. og 12. januar!! Så der er dælme ikke mange dage til at læse mellem eksamenerne, så der skal læses i julen
og det er bare sur mås!!! Vil da 100 millioner gange hellere være 200% sammen med min dejlige familie! 
Jeg er så meget bagud med læsningen, at jeg næsten ikke orker at gå igang, da bunken bare er alt for høj til, at jeg føler det er realistisk at komme igennem det...men jeg er nødt til det, for hvis ikke der bliver læst nu, så skal der læses senere...og senere har jeg ikke tid! Åh suk...
Så jeg er ikke så aktiv herinde, som jeg gerne vil være - jeg ved, at der er hjerterum nok herinde til, at det er okay...men jeg vil nu altså så gerne være helt med i, hvad der sker hos hvem
og også lade jer vide, at jeg følger med jer!!