Muffins/cupcake som bordkort / Hjælp til selve kortet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.578 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. november 2010

heidi30

Hej,

Malte skal døbes på søndag og jeg har tænkt på at lave nogle muffins/cup cakes og stille på hver tallerken som bordkort. Men der skal jo stå navn på dem ellers er det jo ikke bordkort ! Men jeg er ikke ferm til at lave navne osv. med en lille tyl, så jeg tænkte på at sætte en lille pind i hver med et skilt på.

Men hvis nogen har en anden ide, så sig endelig frem!

Så skal jeg også lige hører ad hvordan man får små roser osv. til at sætte fast på kagen jeg vil lave?Altså ovenpå fondanten.

Tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Elvers

Jeg er i gang med en kage til Thanksgiving, og har skrevet på MMF'en med icingcolours og en tynd pensel... men ved jo ikke, om du har tænkt at putte MMF på dine cupcakes

Anmeld

22. november 2010

heidi30

Elvers skriver:

Jeg er i gang med en kage til Thanksgiving, og har skrevet på MMF'en med icingcolours og en tynd pensel... men ved jo ikke, om du har tænkt at putte MMF på dine cupcakes

Hej,

nej, jeg ville "bare" komme noget frosting på.

Anmeld

22. november 2010

MarieMor

jeg synes det lyder som en god idé bare at sætte pind i

det var nok også det jeg selv ville ha' gjort <3

Anmeld

22. november 2010

heidi30

MarieMor skriver:

jeg synes det lyder som en god idé bare at sætte pind i

det var nok også det jeg selv ville ha' gjort <3

Den ender det nok også med, hvis ikke andre kommer med en super ide 

Anmeld

22. november 2010

Sofia

Jeg ved ikke hvordan man bedst laver det, men må bare lige sige at ideen er vildt god!

Anmeld

23. november 2010

Fines mor

jeg ville lægge Royal Icing på toppen, og imens det er vådt ville jeg stikke et fint kort med navn ned i :-) Så kan man vælge at lave RI blå, hvis det er en dreng som skal døbes, eller farve den så den passer med bordpynten.

Anmeld

24. november 2010

mariamiss6

heidi30 skriver:

Den ender det nok også med, hvis ikke andre kommer med en super ide 

Hvad med at købe en af de der tusser til at skrive med på fondant? kan du mon ikke skrive med sådan en??? Og så evt. sprøjte oven på det skrevne, så du har ligesom en skabelon at sprøjte efter????

Anmeld

24. november 2010

heidi30

mariamiss6 skriver:

Hvad med at købe en af de der tusser til at skrive med på fondant? kan du mon ikke skrive med sådan en??? Og så evt. sprøjte oven på det skrevne, så du har ligesom en skabelon at sprøjte efter????

Puha den lød svær .

Jeg tror jeg er kommet frem til at det blir en chokolade frosting med blå krymmel og så en pind på navn i.

Det er nok det nemmeste og sikreste. Jeg skal nemlig også give mig i kast med 3 kager, så har nok at se til 

Tak for alle forslagene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.