Kære alle damer på baby.dk
Jeg har nu haft profil på baby.dk et halvt års tid, og nyder godt af siden hver dag. Det er så dejligt at kunne suge en masse ting til sig, fra alle jer erfarne mødre. Ligeledes er det skønt, at have et sted hvor man kan søge om hjælp, og få svar på alle de mærkelig spørgsmål man nu engang har som nybagt mor.... og dette er uden folk tænker man er helt åndsvag 
Som efterhånden erfaren baby.dk bruger har jeg jo erfaret, at der naturligvis er nogen herinde der kender hinanden bedre end andre, og det kan derfor være svært for os "nye" at følge med nogen gange 
Men det er naturligvis kun op til en selv, og gælder bla. om at være aktiv, så folk derfra kan lærer en at kende. Dette er netop hvorfor jeg nu starter denne tråd. Håber naturligvis I vil være med til at fortælle lidt om jer selv, men naturligvis også er friske på evt. at lærer lidt om de profiler I måske ikke kender så meget til 
Inden du forlader dette indlæg skal du derfor noterer nedenstående - og lad nu værre med bare at klikke ud inden 
Noter tre ting om dig selv (det kan være navn, alder, antal indlæg, personlighed mm.)
ligeledes skal du skrive en enkelt ting om den profil der står sidst i indlægget. Hvis ikke du kender personen i forvejen, må du derfor tage et kig på personens profil og derved få noget info (det kan være antal børn, alder, antal indlæg personen har skrevet mm.).
Jeg starter naturligvis med mig selv.
1) Har en pige på 3 mdr.
2) Er opvokset på Bornholm.
3) Har en svaghed for chokolade 
Anmeld