hoftesked

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. august 2008

moniquesmor

hej alle i skønne tøsser..

ville bare høre hvor mange her inde der har haft ders børn i skinde...
på hvors syge hus sagde de af næsten hver 5barn er født med hofteskred..8(

men jeg synes vi fik for lidt af vide omkring det så da hun skulle have skinden på tude mor helt vildt og monique skreg for hun ville bestemt ikke have den på.. puha det var hårdt..

nogle der har haft den tur også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2008

fam.4xc

Caroline blev undersøgt for det da hun er født i UK stilling men der var intet............

Anmeld

21. august 2008

Loggidut

min kasper havde skinne på, og jeg fik af vide at 80% af alle børnene blev overbehandlet, men den mindste mulighed for hofteskred så bliver de behandlet, og jeg kan da se der ikke er sket meget på alle de år, for den skinne du har på billedet der, er helt magen med den som Kasper havde på for 16 år siden.
det værste er bare at man igen og igen skal rende ved ortopæerne og have skiftet skinnen!

Anmeld

21. august 2008

moniquesmor

min kasper havde skinne på, og jeg fik af vide at 80% af alle børnene blev overbehandlet, men den mindste mulighed for hofteskred så bliver de behandlet, og jeg kan da se der ikke er sket meget på alle de år, for den skinne du har på billedet der, er helt magen med den som Kasper havde på for 16 år siden.
det værste er bare at man igen og igen skal rende ved ortopæerne og have skiftet skinnen!

ja det var det..
monique´s lår var ret store da hun var lille og hun fik det klammeste åbensår i knæhagsen.. puha det var ulækker så hun måttet have en meget større på

Anmeld

21. august 2008

A.

heldigvist ikke her..de har dog troed at det var noget galt da mathinus blev født men efter alle mulige læge har kigget på han så var det ingenting..men jeg kan huske hvor ked af det var jeg.. da de har sagt at måske er noget galt med hans hofter...var bare vild ked..men det var ikke noget:D

Anmeld

21. august 2008

moniquesmor

der var du heldig ikke altid fedt af have børn i skinde:S

Anmeld

23. august 2008

Loggidut

moniquesmor skriver:

ja det var det..
monique´s lår var ret store da hun var lille og hun fik det klammeste åbensår i knæhagsen.. puha det var ulækker så hun måttet have en meget større på

ja man skal godt nok være om sig, og sørge for at de er godt og grundigt tørt under benskinnen, eller ringen om låret, og man skal sørge for man kan få fingeren ind under, og at vattet ikke skrider ud...ark, der varmeget arbejde med det, for ikke at tale om det lille udvalg man kunne få af bukser som lukkes med knapper i numsen, og hele vejen ned af benene...der er så mange ting man ikke tænker over før man står i det.

noget helt andet er, at når de så får den skinne af, så ligger de bare i den der mærkante stilling lang tid efter, og kasper skreg og skreg over det!

han var bestemt ikke tilfreds med friheden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.