moniquesmor skriver:min kasper havde skinne på, og jeg fik af vide at 80% af alle børnene blev overbehandlet, men den mindste mulighed for hofteskred så bliver de behandlet, og jeg kan da se der ikke er sket meget på alle de år, for den skinne du har på billedet der, er helt magen med den som Kasper havde på for 16 år siden.
det værste er bare at man igen og igen skal rende ved ortopæerne og have skiftet skinnen!
ja det var det..
monique´s lår var ret store da hun var lille og hun fik det klammeste åbensår i knæhagsen.. puha det var ulækker så hun måttet have en meget større på
ja man skal godt nok være om sig, og sørge for at de er godt og grundigt tørt under benskinnen, eller ringen om låret, og man skal sørge for man kan få fingeren ind under, og at vattet ikke skrider ud...ark, der varmeget arbejde med det, for ikke at tale om det lille udvalg man kunne få af bukser som lukkes med knapper i numsen, og hele vejen ned af benene...der er så mange ting man ikke tænker over før man står i det.
noget helt andet er, at når de så får den skinne af, så ligger de bare i den der mærkante stilling lang tid efter, og kasper skreg og skreg over det!
han var bestemt ikke tilfreds med friheden!
Anmeld