Lagersalg....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Svei

Hvad er det egentlig for noget...er det bare tøj der er sat ned eller hvordan? Er lige inviteret til et med en veninde, som vip eller noget, i hvert fald før alle de andre kommer til...men er det værd at tage afsted, er der så meget at spare...har aldrig været til et sådan før..

Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

ekzunz

Jbk skriver:

Hvad er det egentlig for noget...er det bare tøj der er sat ned eller hvordan? Er lige inviteret til et med en veninde, som vip eller noget, i hvert fald før alle de andre kommer til...men er det værd at tage afsted, er der så meget at spare...har aldrig været til et sådan før..

Eva...

Det kommer jo bestemt an på hvad for et lagersalg det er.

I næste weekend er der fx. Katvig lagersalg, og det synes jeg er rigtigt godt. Det er forår/sommer kollektionen som er sat pænt meget ned (200 kr. for 3 del af fx. langærmet stribet t-shirt)

Der har også lige været Molo lagersalg - det gider jeg personligt ikke. Priserne er ca. 50 % af butiksprisen, og det kan man jo ofte få billigere ved alm. udsalg.

Hvad er det for et lagersalg? 

Anmeld

22. november 2010

Svei

Znuzke skriver:

Det kommer jo bestemt an på hvad for et lagersalg det er.

I næste weekend er der fx. Katvig lagersalg, og det synes jeg er rigtigt godt. Det er forår/sommer kollektionen som er sat pænt meget ned (200 kr. for 3 del af fx. langærmet stribet t-shirt)

Der har også lige været Molo lagersalg - det gider jeg personligt ikke. Priserne er ca. 50 % af butiksprisen, og det kan man jo ofte få billigere ved alm. udsalg.

Hvad er det for et lagersalg? 

Hov, ja det glemte jeg da...det er katvig....

Anmeld

22. november 2010

ekzunz

Jbk skriver:

Altså lige Katvig er et af de bedre! Det kan du godt glæde dig til

Anmeld

22. november 2010

Svei

Znuzke skriver:

Altså lige Katvig er et af de bedre! Det kan du godt glæde dig til

Ok, så må jeg er afsted i morgen... super og tak..

Anmeld

22. november 2010

Mumto3

Jbk skriver:

vil bare lige sige, at det er kun som medlem af børn i byen at man kan komme ind på fredag (hvis det er fredag du er inviteret til).

Der er hver gang nogen der går forgæves fordi de misfortår det med at man må tage ind med. (den man må tage med, er en voksen som har samme bopælsadresse som en selv)

Anmeld

22. november 2010

Svei

Mumto3 skriver:

vil bare lige sige, at det er kun som medlem af børn i byen at man kan komme ind på fredag (hvis det er fredag du er inviteret til).

Der er hver gang nogen der går forgæves fordi de misfortår det med at man må tage ind med. (den man må tage med, er en voksen som har samme bopælsadresse som en selv)

Nej, det er i morgen....ved ikke lige hvordan og hvor,..

Anmeld

22. november 2010

Mumto3

Jbk skriver:

Nej, det er i morgen....ved ikke lige hvordan og hvor,..

jamen det er jo super duper så. Det er nok det eksklusive lagersalg de holder, før vip, som de igen holder før det offentlige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.