Jeg pjækker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

721 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Anonym trådstarter

Eller dvs. det gør jeg egentlig ikke.

Min datter har monster-dårlig mave og vil ikke aflevere hende i børnehave sådan.
Samtidig har jeg det så skidt idag, min depression kører sit eget løb for tiden.
Så selvom jeg egentlig godt kunne have børn har jeg valgt at sygemelde mig.

Egentlig synes jeg det burde være okay når jeg har det skidt og har også tænkt mig at tage imorgen med hvis det stadig er så slemt, men jeg har bare alligevel mega dårlig samvittighed.

Sig lige at det er ok med en sygedag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

anna-jonas

Det er okay min ven..............

Du skal til at tage sig selv lidt mere alvorligt m.h.t din depression. Er du startet op med medicinen igen?? Du er jo syg...........det er en sygdom, søde.

Knus Mette (som har en dejlig fridag, med Ida og Jonas hjemme).

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Det er okay min ven..............

Du skal til at tage sig selv lidt mere alvorligt m.h.t din depression. Er du startet op med medicinen igen?? Du er jo syg...........det er en sygdom, søde.

Knus Mette (som har en dejlig fridag, med Ida og Jonas hjemme).

Jeg er startet op på medicin, det jeg fik tidligere dog er dosis sat op.
Skal faktisk have ringet til lægen idag og høre om svar på blodprøve, ang. om der er nok af medicinen "i mig".... det tror jeg dog ikke der er, for jeg har det virkelig ikke særlig godt de dage her....

Anmeld

22. november 2010

ChatH

Anonym skriver:

Eller dvs. det gør jeg egentlig ikke.

Min datter har monster-dårlig mave og vil ikke aflevere hende i børnehave sådan.
Samtidig har jeg det så skidt idag, min depression kører sit eget løb for tiden.
Så selvom jeg egentlig godt kunne have børn har jeg valgt at sygemelde mig.

Egentlig synes jeg det burde være okay når jeg har det skidt og har også tænkt mig at tage imorgen med hvis det stadig er så slemt, men jeg har bare alligevel mega dårlig samvittighed.

Sig lige at det er ok med en sygedag!

SELVFØLGELIG er det okay!! Tænk nu lidt på dig selv>:<

Anmeld

22. november 2010

oo

det er SÅ meget okay! man skal passe på sig selv

Anmeld

22. november 2010

Anonym trådstarter

Har netop snakket med en sygeplejerske ved min læge, tallet på mit medicin er stadig alt alt for lavt, til trods for at jeg øget i dosis
Det er bare så træls at det ikke bare kan virke!
Kan ikke få fat i min egen læge før imorgen middag.... så det bliver endnu en sygedag hjemme imorgen!

Anmeld

22. november 2010

Ni-ko-li-ne

det er der absolut ingen grund til at have det skidt over! du er nødt til at tænke noget mere på dig selv sødeste ven... ellers får du det ikke godt, og pt. har du det ikke godt

Anmeld

22. november 2010

Skouboe

Det er helt okay med en sygedag hjemme

Anmeld

22. november 2010

Ida.

Nej, du pjækker ikke, du passer på dig selv! Og bliv venligst ved med det

Anmeld

22. november 2010

Ranarupta

Jeg er helt enig med de andre! Du SKAL passe på din datters mor!! 

Og det er helt i orden - og faktisk synes jeg, at du skal - sygemelde dig. Det kan godt være, at du ikke har en synlig skavank eller feber, men en depression er jo en sygdom. 
Jeg er selv medicineret for en svær depression, jeg fik for 8 års tid siden og jeg ved på min egen krop, hvor svært det hele kan være.

Pas nu på dig selv 

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.