Vi var til en dejlig barnedåb i Skanderborg Slotskirke igår, hvor vi stod faddere til lille Dorthea. (og så "Rosa" som også var der, bare til dåb med et af de andre børn)
Efterfølgende brunch og eftermiddagskaffe-hygge hos dåbsbarnet og det var en rigtig dejlig dag.
På hjemturen fra Skanderborg til Djursland, kører vi omkring en fastfood restaurant i Århus og bliver enige om, at med tre unger i bilen, så er det nemmest at gå ind, så kan alle mand spise og baby kan blive ammet. Jeg småløber ind med baby på armen, fordi ældstemand skal tisse... Så glider jeg på regnvåde sko, og falder forover, knalder ned i gulvet, efterfulgt af babys hoved, som får et ordentlig knald i gulvet. Jeg sætter mig lynhurtigt op, og mærker ham efter. Han hyler som besat selvfølgelig, og en giga-mega-monster stor bule vokser frem på hans baghoved....
Så aften og natten er tilbragt med at vække bebs hver time, for at sikre at han var okay, og han synes jo bare at det var vældig at moren tilbød ham mad så mange gange i løbet af aften og natten...
Idag er vi "friske", ømme over alt og dagen skal vist bare hviles væk...
Trængte lige til at få det luftet, for selvom jeg ikke kunne gøre for det, så har en mor jo altid dårlig samvittighed.
Anmeld