En ellers så god dag, der endte af h. til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Corn

Vi var til en dejlig barnedåb i Skanderborg Slotskirke igår, hvor vi stod faddere til lille Dorthea. (og så "Rosa" som også var der, bare til dåb med et af de andre børn)

Efterfølgende brunch og eftermiddagskaffe-hygge hos dåbsbarnet og det var en rigtig dejlig dag.

På hjemturen fra Skanderborg til Djursland, kører vi omkring en fastfood restaurant i Århus og bliver enige om, at med tre unger i bilen, så er det nemmest at gå ind, så kan alle mand spise og baby kan blive ammet. Jeg småløber ind med baby på armen, fordi ældstemand skal tisse... Så glider jeg på regnvåde sko, og falder forover, knalder ned i gulvet, efterfulgt af babys hoved, som får et ordentlig knald i gulvet. Jeg sætter mig lynhurtigt op, og mærker ham efter. Han hyler som besat selvfølgelig, og en giga-mega-monster stor bule vokser frem på hans baghoved....

Så aften og natten er tilbragt med at vække bebs hver time, for at sikre at han var okay, og han synes jo bare at det var vældig at moren tilbød ham mad så mange gange i løbet af aften og natten...

Idag er vi "friske", ømme over alt og dagen skal vist bare hviles væk...

Trængte lige til at få det luftet, for selvom jeg ikke kunne gøre for det, så har en mor jo altid dårlig samvittighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

LouiseNielsen

Åhh nej dog.... Kender den følelse af dårlig samvittighed!!

Godt i begge har det godt idag....

Kram

Anmeld

22. november 2010

Tanja84

Åååååhhh nej dog, sikke dog en forfærdelig oplevelse. Sad med en kumpe klump i halsen, da jeg læste indlægget.

Trods omstændighederne og chokket (Som naturligvis ikke forsvinder lige med et samme), er det da rigtig godt, der hverken skete noget med dig eller baby.

Håber I får en rigtig hyggedag i dag, og får indhentet lidt af det manglende søvn fra i nat.

Sender dig lige en kæmpe med på vejen

Anmeld

22. november 2010

marhemor

Tror det er enhver mors mareridt du dér er og har været igennem...

Dejligt at sønnike slap uskadt fra det hele, og at mor har overskud nok til at kunne dele det med andre...

Anmeld

22. november 2010

Corn

Og glemte lige den lille bonus-skade... Fordi farmand var helt rundt på gulvet efter styrtet, så skyndte han sig at følge ældstemand på toilet, og så ikke at mellemste fulgte med, så han lukkede døren, så mellemstemand fik klemt fingrene i døren...

En rigtig Tycho Brahes dag...

Men min skønne svigerfar havde benyttet sig af at vi ikke var hjemme, og lagt vores trægulv i gangen færdig...

Så alt i alt en mærkelig god, dårlig, uheldig, smertefuld og hyggelig dag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.