Manglende effekt af provera

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.451 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Lisbeth1985

Hej piger!

Jeg vil lige høre om der er nogle af jer, der har prøvet provera? Og om i havde effekt af det?

Jeg fik for 14 dage siden besked på at spise to piller hver dag i fem dage til fremkaldelse af mens.. Her efter 14 dage er mens stadig ikke kommet.. Begynder efterhånden at blive lidt bekymret!!

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Chewy

Hej du

Provera virker sådan, at mens kommer, når du stopper på pillerne. Jeg tog dem en gang, og de virkede fint. Nogle får mens under pillerne, men det mest normale er, at man tager pillerne og så efter 1-3 dage kommer mens så.

Spiser du dem stadig? For så er der jo fint håb endnu

Knus

Anmeld

22. november 2010

Chewy

Chewy skriver:

Hej du

Provera virker sådan, at mens kommer, når du stopper på pillerne. Jeg tog dem en gang, og de virkede fint. Nogle får mens under pillerne, men det mest normale er, at man tager pillerne og så efter 1-3 dage kommer mens så.

Spiser du dem stadig? For så er der jo fint håb endnu

Knus

Hov, der var jeg for hurtig. Det er ikke alle Provera virker på, så hvis ik mens er kommet endnu, så tror jeg ikke det virker på dig. Har du snakket med din gyn om det?

Anmeld

22. november 2010

Chewy

Tænker lidt om det er fordi du ik har spist dem længe nok - jeg skulle nemlig tage dem 10 dage. Provera er jo katte p-piller oprindeligt(ja, det lyder lidt underligt), så derfor synes jeg det lyder som meget lidt med 5 dage...

Anmeld

22. november 2010

Lisbeth1985

Chewy skriver:

Hov, der var jeg for hurtig. Det er ikke alle Provera virker på, så hvis ik mens er kommet endnu, så tror jeg ikke det virker på dig. Har du snakket med din gyn om det?

Tak for dit svar

Jeg har lige snakket med klinikken, som vil have mig ud til en scanning i morgen (hvilket absolut ikke gør mig mindre bekymret).. Så nu må jeg vente og se, hvad de siger

Lisbeth

Anmeld

22. november 2010

Lisbeth1985

Chewy skriver:

Tænker lidt om det er fordi du ik har spist dem længe nok - jeg skulle nemlig tage dem 10 dage. Provera er jo katte p-piller oprindeligt(ja, det lyder lidt underligt), så derfor synes jeg det lyder som meget lidt med 5 dage...

Katte p-piller?! Det fik jeg mig lige dagens grin

Min læge sagde, at det er underordnet om man spiser en pille i 10 dage eller to i 5 dage.. Og da han gerne ville fremkalde min mens hurtigts muligt blev det to i 5 dage.. Fik du en eller to om dagen?

Anmeld

22. november 2010

Chewy

Lisbeth1985 skriver:

Katte p-piller?! Det fik jeg mig lige dagens grin

Min læge sagde, at det er underordnet om man spiser en pille i 10 dage eller to i 5 dage.. Og da han gerne ville fremkalde min mens hurtigts muligt blev det to i 5 dage.. Fik du en eller to om dagen?

Ja ikke Jeg grinede sgu også lidt

Jeg fik vidst kun 1 i 10 dage, så måske det er forklaringen. Er også helt overbevist om, at din læge ved hvad han gør

Held og lykke til skanning

Anmeld

22. november 2010

Lisbeth1985

Chewy skriver:

Ja ikke Jeg grinede sgu også lidt

Jeg fik vidst kun 1 i 10 dage, så måske det er forklaringen. Er også helt overbevist om, at din læge ved hvad han gør

Held og lykke til skanning

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.