og pludselig var baby bare mega aktiv igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Sabine...!

ja de sidste mange uger, har jeg stort set ikke mærket baby pigen og lige pludselig i går 2 fanden bare ved hende...

hun har ikke lagt stille siden i går aftes omk. kl 18 har fakstisk ikke rigtig kunne sove for hende fordi hun har sprellet sådan rundt..

ikke misforstå elsker at mærke hende..

men kan det betyde noget...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Angelspot

Kravlenissen10-12-10 skriver:

ja de sidste mange uger, har jeg stort set ikke mærket baby pigen og lige pludselig i går 2 fanden bare ved hende...

hun har ikke lagt stille siden i går aftes omk. kl 18 har fakstisk ikke rigtig kunne sove for hende fordi hun har sprellet sådan rundt..

ikke misforstå elsker at mærke hende..

men kan det betyde noget...?

Følger lige med her. Baby i min mave har nemlig også haft en stille periode og har været lidt nervøs, da han ellers har været super aktiv hver eneste dag i halvanden måned nu. Og har fået flere plukveer den sidste uges tid eller to, så kunne da også godt tænke mig at høre nogens bud på dit indlæg

Anmeld

22. november 2010

AnneBJ

Så følger jeg også med. Min lillemand har også været nærmest helt stille siden torsdag aften... Var ikke nået at blive bekymret før i morges, der kunne jeg ane optræk til tvivl, - burde jeg mon ringe til FG.. og så skal jeg lvoe for nogen eller noget tog ved ham, og han boksede rundt inde i maven...

Nu er vi allerede 3, der oplever det - mon ikke det er ret normalt?

Jeg er i øvrigt 23+1 og har kun mærket liv i ca. 3-3,5 uge..

Anmeld

22. november 2010

Sabine...!

tror det er meget normalt...

jeg er 37 uger henne så AnneBJ den periode det lyder som om du skal ind i nu.. lyder som den periode jeg måske lige er kommet ud af..

jeg har nemlig ikke rigtig mærket baby pigen siden jeg var omk. uge 30 og lige pludselig nu så er der bare mega gang i hende...

meen har for hørt mig lidt frem og det er helt normalt...

Anmeld

22. november 2010

AnneBJ

Kravlenissen10-12-10 skriver:

tror det er meget normalt...

jeg er 37 uger henne så AnneBJ den periode det lyder som om du skal ind i nu.. lyder som den periode jeg måske lige er kommet ud af..

jeg har nemlig ikke rigtig mærket baby pigen siden jeg var omk. uge 30 og lige pludselig nu så er der bare mega gang i hende...

meen har for hørt mig lidt frem og det er helt normalt...

Dejligt at vide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.