Ægløsning med Pergotime - smerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Louisiana

Hej piger

Jer der har haft ægløsning ved brug af Pergotime - har I haft ondt, da I fik ægløsning? Jeg har nemlig direkte ondt i den ene æggestok, det niver og jager, så jeg endda siger 'av'  Det føles lidt voldsomt... Jeg er godt nok ret ømskinnet, hvis jeg selv skal sige det, men alligevel... Jeg læste lige, at de der danner flere modne æg godt kan få lette smerter i underlivet omkring ægløsningstidspunktet, men det her er altså ikke lette smerter.

Havde I lette eller lidt kraftigere smerter under ægløsningstidspunktet??

Vil bare gerne vide, om det er normalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Chewy

Louisiana28 skriver:

Hej piger

Jer der har haft ægløsning ved brug af Pergotime - har I haft ondt, da I fik ægløsning? Jeg har nemlig direkte ondt i den ene æggestok, det niver og jager, så jeg endda siger 'av'  Det føles lidt voldsomt... Jeg er godt nok ret ømskinnet, hvis jeg selv skal sige det, men alligevel... Jeg læste lige, at de der danner flere modne æg godt kan få lette smerter i underlivet omkring ægløsningstidspunktet, men det her er altså ikke lette smerter.

Havde I lette eller lidt kraftigere smerter under ægløsningstidspunktet??

Vil bare gerne vide, om det er normalt...

Hej med dig,

Det er gode tegn. Det er ægget der vokser Jeg havde det præcis på samme måde, og ved mig skulle det gøre ondt, førend det blev godt. Min gyn sagde også til mig, at det er gode tegn

Knus

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

Chewy skriver:

Hej med dig,

Det er gode tegn. Det er ægget der vokser Jeg havde det præcis på samme måde, og ved mig skulle det gøre ondt, førend det blev godt. Min gyn sagde også til mig, at det er gode tegn

Knus

Det er jeg virkelig glad for, at hører!  Jeg læste også et sted, at de der får Pergotime godt kan få ondt, når man danner flere æg, så krydser da for, at der er to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.