Fred efter dette, et løfte :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Jelles

Vil i ikke være søde gå ind i mit album vurdere om der kan gemme sig en lille grønært ud fra evt. erfaringer om hvordan jeres så ud.....Min veninde siger hun var i 3/4 da hun ku se bule...Er jeg gravid er jeg 4/5....( tester dog meget meget meget svagt pos og negativt på andre teste....Har lidt kvalme, lettere hovedpine, udebleven mens på 4 dag, humørsvingende ( iflg. kæresten), og ekstremt tissetrængende.... Og har overhovedet ikke spekuleret på graviditet, så skulle være meget mærkeligt hvis indbildt...Skal til lægen på onsdag, men der længe til? Tag en chance og sig om i synes der kan være håb for en lille grønært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Low

Man kan ikke se det ud fra et billede desværre. Maven har en tendels til at blive hurtig oppustet når man er gravid. Hvis du er gravid så vil bebs være så lille at man ikke kan se noget. Det vil hvert fald ikke være bebs skyld at man buler lidt på dette tidspunkt

Anmeld

22. november 2010

Jelles

Low skriver:

Man kan ikke se det ud fra et billede desværre. Maven har en tendels til at blive hurtig oppustet når man er gravid. Hvis du er gravid så vil bebs være så lille at man ikke kan se noget. Det vil hvert fald ikke være bebs skyld at man buler lidt på dette tidspunkt

plejer bare have en flad mave..... så får mine tanker med alt andet der også er.....

Anmeld

22. november 2010

N&J

Altså vil sige som LOW at man ikke kan se det ud fra et billede, men når det så er sagt, så var min mave også sådan småbulet til at starte med, min mave var hård istedet for blød nede hvor livmoderen sidder (eller sad inden den blev kæmpe stor med en baby i.. ) jeg kunne ikke trække min mave ind ligemeget hvor meget jeg prøvede, men tag da en test mere i morgen med en morgen urin, og se hvad den siger.. 

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

N&J skriver:

Altså vil sige som LOW at man ikke kan se det ud fra et billede, men når det så er sagt, så var min mave også sådan småbulet til at starte med, min mave var hård istedet for blød nede hvor livmoderen sidder (eller sad inden den blev kæmpe stor med en baby i.. ) jeg kunne ikke trække min mave ind ligemeget hvor meget jeg prøvede, men tag da en test mere i morgen med en morgen urin, og se hvad den siger.. 

-og husk, at der skal gå 4-5 timer mellem du har været på wc, så det kan nå at blive koncentreret nok

Lige en lille tilføjelse

Anmeld

22. november 2010

Jelles

Det skal lige tilføjes...... Jeg blev gravid som 16 årig, og da jeg var 7 uger henne var jeg enorm på maven men testede kun meget svagt posetivt.... men fik en foretaget en abort pga. jeg ikke kunne magte det alene og i min alder.....

Så er ret optimistisk omkring at jeg nok er gravid :-)

Anmeld

22. november 2010

Jelles

Ok lagt flere billeder ind, de burde vise der er et eller andet....hmmmm

Anmeld

22. november 2010

skøjte-prinsessen

som de andre siger så kan man ikke se det ud fra et billed, jeg var meget oppustet allerede 20 dage inde i min graviditet, det var en af grundene til at jeg kom til at tænke tanken at jeg var gravid...

jeg var nemlig MEGET tynd inden jeg blev gravid, så jeg kunne også nemt se forandringer, men test igen, vi herinde kan desværre ikke give dig dine svar...

" src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12383.png" alt="" /> da finger for dig hvis du ønsker at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.