Clearblue digital vs. Apotekets? Forskelligt resultat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Jelles

Hmmm endnu mere forvirret idag....

Alle siger clear blue digital er super pålidelig, men den siger ikke gravid, men apotekets er der kommet en svag lyserød streg?

Nu madlede begyndt melde sig samt lettere kvalme og hovedpine...stadig ingen mens, snart en uge over tid og jag og niven i underlivet.....

Onsdag kom nuuuuu.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Noneother

pihlspige81 skriver:

Alle siger clear blue digital er super pålidelig, men den siger ikke gravid, men apotekets er der kommet en svag lyserød streg?

Nu madlede begyndt melde sig samt lettere kvalme og hovedpine...stadig ingen mens, snart en uge over tid og jag og niven i underlivet.....

Onsdag kom nuuuuu.....

-og du tog den om morgenen?

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Noneother skriver:

-og du tog den om morgenen?

Morgen og morgen?? Arbejder om natten pt. Men gik i seng kl. 08.00 vågnede kl. 11.00 og brugte den urin til begge test?

Anmeld

21. november 2010

Noneother

pihlspige81 skriver:

Morgen og morgen?? Arbejder om natten pt. Men gik i seng kl. 08.00 vågnede kl. 11.00 og brugte den urin til begge test?

Hmm.. .. Det var mærkeligt. Kan jeg ikke forklare mig ud af.

Ad sted til lægen med dig. . . .

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Noneother skriver:

Hmm.. .. Det var mærkeligt. Kan jeg ikke forklare mig ud af.

Ad sted til lægen med dig. . . .

Ville gerne, men han har ikke tid før onsdag....Og så vælger han BP, hvis en test siger negativ hos ham, og så får jeg først svar i næste uge igen...Piiiiv.....  Men føler mig nu sikker...er aldrig gået over tid, og til alle de andre symptomer kan jeg også tilføje ekstrem øget tissetrang

Anmeld

21. november 2010

Noneother

pihlspige81 skriver:

Ville gerne, men han har ikke tid før onsdag....Og så vælger han BP, hvis en test siger negativ hos ham, og så får jeg først svar i næste uge igen...Piiiiv.....  Men føler mig nu sikker...er aldrig gået over tid, og til alle de andre symptomer kan jeg også tilføje ekstrem øget tissetrang

Uuhhh jeg håber virkelig du har ret. Det kunne da være en super lykkelig historie.

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Noneother skriver:

Uuhhh jeg håber virkelig du har ret. Det kunne da være en super lykkelig historie.

Meeeeget  kæresten sagde da vi lærte hinanden at kende han havde nok i sine to sønner, men han går og håber på at den er der  han er bare skøn  og tak søde

Anmeld

21. november 2010

Noneother

pihlspige81 skriver:

Meeeeget  kæresten sagde da vi lærte hinanden at kende han havde nok i sine to sønner, men han går og håber på at den er der  han er bare skøn  og tak søde

Det er da fedt at han osse er med på den så. Alt andet ville godt nok være kedeligt, nu det er så længe ønsket.

Anmeld

22. november 2010

Kløver

pihlspige81 skriver:

Onsdag kom nuuuuu.....

jeg synes stadig clear blue digital er favoritten, men også fordi den jo måler hcg, og giver direkte svar, og netop ikke det der, med at man evt får en skyggestreg, man er sikker på, at siger den gravid, så er den noget mere sikker.

for tydelig positiv test om et par dage

Anmeld

22. november 2010

Jelles

troede jeg var ved blive skør fordi jeg har en lille bule på min meget flade mave, en spids en.... men min veninde siger hun også havde den allerede i uge 4... :-) og jeg er 4+1 er det ikke 4/5 hvis man er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.