Gravid ude for livmoderen? erfaring HJÆLP.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. november 2010

CamillaValby

Heeej piger.

Som overskriften siger DEL erfaring. Jeg er i IUI behandling, jeg havde test dag i torsdags, jeg snød lidt og testede onsdag med clearblue positiv. Torsdag negativ. Jeg har haft ømme babser, muren og niv i underlivet (mens. smerter) kvalme, været træt, humøret har svinget osv osv.

Jeg vågnede i morges og var svimmel, MEGET svimmel. Da jeg satte mig op blev det slet ikke bedre så jeg blev nød til at blive liggende. Jeg drak en masse væske i går, og det hjalp heller ikke efter at jeg drak i morges. Jeg er stadig svimmel, men på sådan en måde at jeg godt kan gå, men jeg ville ikke sætte mig ud i bilen og køre.

Jeg har før haft en ude for livmoderen, for faktisk præcis et år siden. Og der havde jeg det på samme måde.

Jeg ved at jeg selvfølgelig skal kontakte min klink i morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Kruse90

årh håber ikke du er gravid udenfor livmoderen.

men er rigtig gravid.
Hvornår har du test dag?

Anmeld

21. november 2010

CamillaValby

Kruse90 skriver:

årh håber ikke du er gravid udenfor livmoderen.

men er rigtig gravid.
Hvornår har du test dag?

Det ville være dejligt hvis det var det søde. Men tror det bare ikke.

Jeg havde test dag i torsdags.

Anmeld

21. november 2010

Kruse90

CamillaValby skriver:

Det ville være dejligt hvis det var det søde. Men tror det bare ikke.

Jeg havde test dag i torsdags.

men hvis du er gravid udenfor livmoderen, vil du stadig danne HCG

Anmeld

21. november 2010

Riksen

Jeg håber ikke for dig at du skal igennem endnu en GUL. Der er jo en reel mulighed for at det hele er i orden, men som du selv skriver, bør du kontakte klinikken i morgen og høre, hvad de har at sige.

Jeg krydser fingre

Rikke

Anmeld

21. november 2010

paprika

Kruse90 skriver:

Det lyder ikke godt, men jeg håber den er der 

Hvis man er gravid uden for livmoderen, så danner man stadig HCG ja, men man danner det ikke så hurtigt, og der kan derfor gå lang tid før en g-test kan måle det. 

Held og lykke søde

Anmeld

21. november 2010

Riksen

Hov! Jeg har ingen erfaring at dele ud af, så jeg kan ikke hjælpe dig. Men jeg tænker at svimmelheden ikke nødvendigvis er ensbetydende med en GUL, men blot er din krops måde at være gravid på?

I hvert fald...

Anmeld

21. november 2010

CamillaValby

Kruse90 skriver:

Det er rigtigt, i de fleste tilfælde. Det gjorde jeg nemlig ikke sidst, til sidst gik det i sig selv. Men den blev siddende og dannede sig til en cyste som voksede hver måned, når jeg fik min mens. Så gik noget af blodet nemlig ind i den.

Til sidst blev jeg opereret

Anmeld

21. november 2010

CamillaValby

paprika skriver:

Det lyder ikke godt, men jeg håber den er der 

Hvis man er gravid uden for livmoderen, så danner man stadig HCG ja, men man danner det ikke så hurtigt, og der kan derfor gå lang tid før en g-test kan måle det. 

Held og lykke søde

Det er rigtigt, i de fleste tilfælde. Det gjorde jeg nemlig ikke sidst, til sidst gik det i sig selv. Men den blev siddende og dannede sig til en cyste som voksede hver måned, når jeg fik min mens. Så gik noget af blodet nemlig ind i den.

Til sidst blev jeg opereret

Tusinde tak du skønne

Anmeld

21. november 2010

CamillaValby

Riksen skriver:

Jeg håber ikke for dig at du skal igennem endnu en GUL. Der er jo en reel mulighed for at det hele er i orden, men som du selv skriver, bør du kontakte klinikken i morgen og høre, hvad de har at sige.

Jeg krydser fingre

Rikke

Uhh det håber jeg heller ikke, ville slet ikke kunne overskue en til. Ang svimmelheden kan det vist være begge dele. Jeg vil bare så gerne have at den dumme mens. Skal komme så jeg kan nå et forsøg mere inden jul. Men nu må jeg se hvad de siger i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.