jeg har længe tænkt på noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg har et stykke tid, gået og tænkt på hvordan man kan gøre det bedre for sin krop at blive gravid..

jeg har lavet min livsstil om, dvs, madvaner, motion osv er jeg begyndt at dyrke, tager vitaminpiller m folsyre i. og dyrker regelmæssig sex med min forlovede...men ingenting sker, jeg er stoppet med mine p-piller for 7måneder siden cirka, og vi har forsøgt i cirka 5 måneder (jeg ved nemlig der kan gå noget tid inden p.pillen er ude af kroppen- efter det jeg har fået at vide)

men findes der andre måder man kan gøre? andet end self lade vær med at tænke på at skulle være gravid lige nu og her..

vi ønsker os så meget et barn, og det sådan at vær gang jeg tager en test fordi min menstruation er udblevet og den viser negativ, så bliver min forlovede så ked af det (manden) og jeg bliver selvfølgelig os ked af det og det gør jeg da os selv... rigtig meget endda..

Det er vores første barn vi skal ha sammen når jeg engang bliver gravid..

Har været gravid før - mens jeg var på p.piller og jeg fik en spontan abort da jeg var 10 uger henne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg har et stykke tid, gået og tænkt på hvordan man kan gøre det bedre for sin krop at blive gravid..

jeg har lavet min livsstil om, dvs, madvaner, motion osv er jeg begyndt at dyrke, tager vitaminpiller m folsyre i. og dyrker regelmæssig sex med min forlovede...men ingenting sker, jeg er stoppet med mine p-piller for 7måneder siden cirka, og vi har forsøgt i cirka 5 måneder (jeg ved nemlig der kan gå noget tid inden p.pillen er ude af kroppen- efter det jeg har fået at vide)

men findes der andre måder man kan gøre? andet end self lade vær med at tænke på at skulle være gravid lige nu og her..

vi ønsker os så meget et barn, og det sådan at vær gang jeg tager en test fordi min menstruation er udblevet og den viser negativ, så bliver min forlovede så ked af det (manden) og jeg bliver selvfølgelig os ked af det og det gør jeg da os selv... rigtig meget endda..

Det er vores første barn vi skal ha sammen når jeg engang bliver gravid..

Har været gravid før - mens jeg var på p.piller og jeg fik en spontan abort da jeg var 10 uger henne.

det sidste du kan gøre er at væbne dig med tålmodighed.... ;=) 5 mdr føles som en evighed, men der kan gå dobbelt så lang tid jo:0)

jeg krydser fingre for jer....

Anmeld

21. november 2010

K.Rehder

Hej med dig. Krydser fingre for at jeres projekt snart lykkedes

Her prøvede manden og jeg i 9 måneder inden der skete noget, og vi var næsten ved at blive skøre til sidst over det manglende resultat...det vi gjorde for at tænke på noget andet end baby, var at tage på en kærestetur, hvor vi ikke skulle andet end at slappe af og nyde hinanden. Vi tog derfor en uge til Portugal...og tænk sig, blev gravid mens vi var dernede. Tror det gavner ens babyprojekt at få tankerne på noget andet og "bare" være kærester lidt tid, så skal det nok komme

Al held og lykke til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.