Hvorfor får jeg det lige sådan igen??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Eliza/lykke

Jeg fik jo en depression iforbindelse med Elizabeths fødsel. Hun er 6½ mrd nu, og jeg har det rigtig godt igen.

Hun er startet i vuggestue og jeg starter job meget snart.

Min søn og mand og jeg og Elizabeth har rigtig hygget os, og vi har gennem længere tid fundet en god rytme alle sammen.

Men, så her til aften fik jeg det mærkeligt igen. Mit overskud blev lille, jeg blev nervøs, lidt stresset og kunne ikke rigtig tænke positivt. Blev bange for om Elizabeth ville vågne om natten, ikke spise, ikke være glad, ikke kan lide vuggestuen osv osv. Ting som jeg ikke bekymre mig om normalt - det var for flere måneder siden, at jeg havde de tanker.

Hvorfor får man så lige pludselig et tilbagefald? Jeg kan ikke lide det, og der er jo ingen grund til det. Alt går jo så fint.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Mussen2

Eliza/lykke skriver:

Jeg fik jo en depression iforbindelse med Elizabeths fødsel. Hun er 6½ mrd nu, og jeg har det rigtig godt igen.

Hun er startet i vuggestue og jeg starter job meget snart.

Min søn og mand og jeg og Elizabeth har rigtig hygget os, og vi har gennem længere tid fundet en god rytme alle sammen.

Men, så her til aften fik jeg det mærkeligt igen. Mit overskud blev lille, jeg blev nervøs, lidt stresset og kunne ikke rigtig tænke positivt. Blev bange for om Elizabeth ville vågne om natten, ikke spise, ikke være glad, ikke kan lide vuggestuen osv osv. Ting som jeg ikke bekymre mig om normalt - det var for flere måneder siden, at jeg havde de tanker.

Hvorfor får man så lige pludselig et tilbagefald? Jeg kan ikke lide det, og der er jo ingen grund til det. Alt går jo så fint.

Lone

Det er jeg ked af på dine vegne, men mon ikke det er din snarlige begyndelse på job igen, som stresser dig7jer lidt.

Det kan jeg da huske fra mig selv, for man tænker jo hvordan skal det hele hænge sammen og hvordan kommer det til at gå osv.

Så jeg tænker det er meget normalt, men fortsætter det eller bliver værre må du søge hjælp.

Anmeld

21. november 2010

klmf

Hej

Har man først oplevet at have en depression, er man desværre i risiko for at opleve det igen - men en enkelt aften med en dårlig mavefornemmelse behøver vel ikke betyde, at depressionen er der igen?? Alle har dårlige dage, hvor man kan bekymre sig om alt muligt, det kommer vel med moderskabet

Men HVIS du er på vej ind i depressionen igen, så husk på, at du kom ud af den sidst og det kan du gøre igen! Skynd dig til lægen og få startet på antidepressiva!

Rigtig meget held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.