Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg er 25+0 og de sidste 2-3 dage har babys spark vært underlige, som om det er lige ned i mit undelig, det er ikke rigtige spark som det eller har vært hver dag i flere uger. bliver altså lidt nervøs.. Jeg har prøvet at drikke koldt vand, har nemlig en vane lige pt, at smide en flaske vand i fryseren, og når der er lidt is i tager jeg den ud... HELP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Anonym trådstarter

21. november 2010

Anonym trådstarter

Jeg har virkelig brug for at snakke med en om det her, er meget nervøs

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Måske er det et dumt spørgsmål - men hvad er du nervøs for? Baby sparker og der er liv... Det kan jo være, at bebs blot har vendt sig og ligger med benene nedad Det er i hvert fald mit bud, så jeg er sikker på, du intet har at være nervøs for søde...

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Måske er det et dumt spørgsmål - men hvad er du nervøs for? Baby sparker og der er liv... Det kan jo være, at bebs blot har vendt sig og ligger med benene nedad Det er i hvert fald mit bud, så jeg er sikker på, du intet har at være nervøs for søde...

det føles så underligt når den sparker. Troede ikke den lå samme sted så langtid af gangen s;

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

det føles så underligt når den sparker. Troede ikke den lå samme sted så langtid af gangen s;

Det kan den sagtens. Laura kunne ligge en hel uge nærmest i samme stilling, men hvis du er utryg, så ring til jordemoderen imorgen

Anmeld

21. november 2010

oo

hvis du er utryg/har brug for at tale med nogen, skal du ikke tøve med at ringe til fødegangen!

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Det kan den sagtens. Laura kunne ligge en hel uge nærmest i samme stilling, men hvis du er utryg, så ring til jordemoderen imorgen

Er bange for at lyde for pivet overfor dem, jeg skal ind og scannes på tirsdag. det føles som om den sparker imod noget ubehafligt nede i underlivet. Tror i  det er normalt?

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Er bange for at lyde for pivet overfor dem, jeg skal ind og scannes på tirsdag. det føles som om den sparker imod noget ubehafligt nede i underlivet. Tror i  det er normalt?

Jeg aner det ikke - det er svært når det ikke er ens egen krop, men altså når du mærker liv, så ville jeg ikke være nervøs

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg aner det ikke - det er svært når det ikke er ens egen krop, men altså når du mærker liv, så ville jeg ikke være nervøs

Prøver at holde humøreret oppe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.