hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. november 2010

NinaNymannMadsen

sad lige og snakked med kæresten.

det ligger sådan at vores datter har øjnbetændelse, og har været i behandling siden igår. jeg mener så nu at hun selvf godt må komme i dagpleje imorgen da hun har været i behandling i 24 timer eller mere.

han mener at hun ikke må hvorfor siger han ikke, men han vil ikk risiker noget som helst. det står jo ingen steder at hun må komme i dagpleje efter 24 timer eller sådan noget.

hvem af os har ret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Kb

Det har du Uden tvivl....

Anmeld

21. november 2010

NinaNymannMadsen

Kb skriver:

Det har du Uden tvivl....

det sagde jeg også til ham

han siger så han vil ikk risikere hun smitter de andre børn.

Anmeld

21. november 2010

Pia.

Børn i behanding må gerne komme i dagpleje, vuggestue og børnehave, siger reglerne .... men min egen regl er, når der ikke dannes mere pus - jeg mener at pus = betændelse og at det smitter... men spørg du din dagplejer får du nok at vide hun gerne må komme hvis hun er i behandling...

god bedring med øjet...

Anmeld

21. november 2010

NinaNymannMadsen

Pia. skriver:

Børn i behanding må gerne komme i dagpleje, vuggestue og børnehave, siger reglerne .... men min egen regl er, når der ikke dannes mere pus - jeg mener at pus = betændelse og at det smitter... men spørg du din dagplejer får du nok at vide hun gerne må komme hvis hun er i behandling...

god bedring med øjet...

okay.
mange tak.
hun har bare været så meget væk fra dagpleje siden det var ham der begyndte at skulle aflevere på det sidste 3 uger har hun kun været i dagpleje 4 dage. den ene uge var dog med sygdom men de andre gange har været fordi han ikk gider aflevere hende.
så syntes ikk hun skal blive hjemme, så længe hun er i behandling og ikk smitter sådan rigtig mere jo så kan hun lige så godt komme afsted. og hvis vi nu bare siger det til dagplejemor så hun akn holde bare lidt øje med det også jo så sker der intet ved det

Anmeld

21. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

I vores vs/bh skal de bare være i behandling, så må de gerne komme

Anmeld

21. november 2010

NinaNymannMadsen

MoarHvidovre skriver:

I vores vs/bh skal de bare være i behandling, så må de gerne komme

det samme med vores. hun har været afsted før da jeg afleverede hende. han aflevere hende nu da jeg ikk kan nå det inden jeg skal i skole, hvis jeg også selv skal være færdig.

Anmeld

21. november 2010

Ni-ko-li-ne

Astasmor skriver:

det samme med vores. hun har været afsted før da jeg afleverede hende. han aflevere hende nu da jeg ikk kan nå det inden jeg skal i skole, hvis jeg også selv skal være færdig.

Her er et link til lægevagten... Der er ingen tvivl om St du har ret:

http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=300/spr og=1/grp=2/menu=1/

Anmeld

21. november 2010

NinaNymannMadsen

Ni-ko-li-ne skriver:

Her er et link til lægevagten... Der er ingen tvivl om St du har ret:

http://www.laegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=300/spr og=1/grp=2/menu=1/

tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.