Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søger unge mødre at snakke med i viborg og omegn Hej Jeg har lige fået en datter emma på 2 måneder jeg kommer rigtig fra horsens af men er flyttet herop til viborg hos min kæreste, kender desværre ingen heroppe .. så søger nogen mødre man kan dele sin interesse med, som også har små børn som man evt, kunne finde ud af og lave nogle ting sammen med i hverdagen.. evt ligge en besked hvis det har interesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi må få fundet ud af nogetEr godt nok ikke mor " endnu"jeg får forhåbelig lov engang
Kruse90 skriver: Vi må få fundet ud af nogetEr godt nok ikke mor " endnu"jeg får forhåbelig lov engang
jamen det gør skam ikke noget at du ikke er det endnu
krydser finger for dig
kamillapetersen91 skriver: Søger unge mødre at snakke med i viborg og omegn Hej Jeg har lige fået en datter emma på 2 måneder jeg kommer rigtig fra horsens af men er flyttet herop til viborg hos min kæreste, kender desværre ingen heroppe .. så søger nogen mødre man kan dele sin interesse med, som også har små børn som man evt, kunne finde ud af og lave nogle ting sammen med i hverdagen.. evt ligge en besked hvis det har interesse
Jeg ved ikke om Hobro er omegn
Har dog ikke født endnu, skal have en bette dreng d.6 marts
kamillapetersen91 skriver: jamen det gør skam ikke noget at du ikke er det endnu krydser finger for dig
vi må finde en dag eheh
Kruse90 skriver: vi må finde en dag eheh
ja det må vi
Sabina92 skriver: Jeg ved ikke om Hobro er omegn Har dog ikke født endnu, skal have en bette dreng d.6 marts
hehe hobro det ligger ikke så langt væk.. så det er godt nok
hehe dejligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128