Dreng på 2,5 der ikke snakker overhovedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Maise

ved det er svært, men fornemmer du den er gal hos forældrene har du pligt som voksen til at melde dem til kommunen for barnets tarvs skyld. de behøver ikke vide det er dig der har meldt dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Det er skrækkeligt at stå på sidelinien og se på

jeg ville nok tage en snak med forældrene. hvis det var nogen jeg kendte godt ville jeg ikke bare kunne se på

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har lige en update hvis nogle er interesserede: Drengen skulle have lavet en sprogtest, men det kunne ikke lade sig gøre da han tændte helt af på hende der skulle lave den. Nu skal en anden prøve at lave den og han skal tjekkes for autisme. Han skal muligvis også til psykolog.

Anmeld

1. december 2010

Diana2013

hej. Jeg tænker også at drengen vil få et minimalt ordforråd ved at se tegnefilm??? Der udvikler de sig også. Så tænker også at der er noget mere galt ??

Selvfølgelig er det ikke i orden at han ser tv og leger med sig selv hele dagen.

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

DianaBaastrup skriver:

hej. Jeg tænker også at drengen vil få et minimalt ordforråd ved at se tegnefilm??? Der udvikler de sig også. Så tænker også at der er noget mere galt ??

Selvfølgelig er det ikke i orden at han ser tv og leger med sig selv hele dagen.

Jeg har skrevet noget lige ovenover dit svar

Anmeld

1. december 2010

N&J

Min datter har lært at sige hej på kinesisk, fordi vi ser en bestemt tegnefilm om morgenen.. hihi

Der kan være rigtig mange årsager til et barn ikke siger noget, så de rette instanser har vel sat det rette igang, for når du skriver at han ikke bliver snakket til, men hen over hovedet, så bor du sandsynligvis ikke med hans forældre, og dp skulle gerne overholde dennes aftale med kommunen om at skabe udvikling hos barnet ved at snakke MED det, så barnet bliver vel snakket til.. måske også når du ikke ser det.. 

Men derfor er det ikke normalt, men når de har haft ham til ørelæge osv. så er de vel alligevel lidt ansvarlige..  eller hvad??

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

Update:

Barnet går nu i specialbørnehave og er i udredelse for autisme. H*n er nu 3,5 år og kan stadig ikke sige ét ord.

Anmeld

19. februar 2012

foto på lærred

Anonym skriver:

Update:

Barnet går nu i specialbørnehave og er i udredelse for autisme. H*n er nu 3,5 år og kan stadig ikke sige ét ord.

Anmeld

19. februar 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Ja det er trist, men heldigvis er han i specialbørnehave så den rette hjælp er på vej!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.