er det normalt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Anonym trådstarter

en jeg kender har en dreng på 2 år og 10 mdr. hun er ikke sammen med faderen mere og drengen er primært hos faderen i løbet af ugen.

hun råber tit af ham og skælder ham ud over de mindste ting.

nu han begyndt at gå ind på sit værelse og lukke døren. selv når hun ikke er sur på ham.

det gør han ikke hjemme hos faderen.

han er som 2 forskelige børn siger deres dagpleje alt efter ham der henter ham. når faderen henter og bringer er han en sød dreng, men når moderen gør det er han tit uartig, vil ikke altid spise og sådanne ting.

er dette normalt?

Jeg har ikke oprettet indlæget for at hænge nogen ud, blot af bekymring for barnet som jeg holder så ufattelig meget af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Anonym trådstarter

er der virkelig ingen der vil svare på om det er normal adfærd? 

det er ikke bare hvilket som helst barn, og hvilken som helst situation for mig, det min nevø det går ud over. jeg vil virkelig gerne vide om det er normalt eller ej. det piner mig virkelig det er sådan for ham

Anmeld

21. november 2010

Miss Tina

Har selv en søn på næsten 3 år og han kan virkelig oz stille sig op når jeg henter, hvor der er ingen problemer når andre henter. Dog "gemmer" han sig ikke på værelset, men lukker døren når han har brug for at sidde helt alene, dog ikke lang tid ad gangen.

Men jeg tror desværre at det er en periode alle børn får.

Men hold så meget øje som du kan og hvis du føler at det bliver for meget, ville jeg finde kaffen frem og "kræve" en snak med moar.

Håber at du kan læse dig frem til hvad jeg mener, har svært ved at få det til at lyde rigtigt på skrift.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.