Nogle som har oplevet det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. november 2010

malenecl

Jeg har modtaget et brev fra Aalborg sygehus fra Graviditets-og ultralydsafsnittet til en samtale. Jeg er 17+0. Ved bare ikke hvad det er for noget samtale. Og syntes også det er langt at tage med toget, bor i Hirtshals. Er der nogen af jer som skulle det eller som ved hvad det er for noget?

Tak på forhånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Louisiana

Jeg ved det ikke, men prøv da at ringe til dem og spørg

Anmeld

21. november 2010

malenecl

Louisiana28 skriver:

Jeg ved det ikke, men prøv da at ringe til dem og spørg

har tænkt mig at ringe til min jordemoder i morgen, da der står i brevet at de er blevet henvist af hende

Anmeld

21. november 2010

L-Mortil3

malenecl skriver:

Jeg har modtaget et brev fra Aalborg sygehus fra Graviditets-og ultralydsafsnittet til en samtale. Jeg er 17+0. Ved bare ikke hvad det er for noget samtale. Og syntes også det er langt at tage med toget, bor i Hirtshals. Er der nogen af jer som skulle det eller som ved hvad det er for noget?

Tak på forhånd.

Du må ikke hænge mig op på det, men mener det er en samtale alle "unge" mødre under 20 år bliver kaldt ind til.

Sådan en samtale med hvad man kan forvente, hvad man forventer, støtte omkring det man er gravid, støtte når man har født og sådan.

Men er ikke HELT sikker!

Men er sikker på de ved det hvis du ringer i morgen og hører ad

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

Line&Liam skriver:

Du må ikke hænge mig op på det, men mener det er en samtale alle "unge" mødre under 20 år bliver kaldt ind til.

Sådan en samtale med hvad man kan forvente, hvad man forventer, støtte omkring det man er gravid, støtte når man har født og sådan.

Men er ikke HELT sikker!

Sådan en samtale blev jeg ikke kaldt ind til...  Jeg var 19, da jeg blev gravid... Men det er så også 12 år siden nu, så måske er det noget de er begyndt med efter den tid

Anmeld

21. november 2010

malenecl

Line&Liam skriver:

Men er ikke HELT sikker!

Okay, tak .

Anmeld

21. november 2010

Kløver

malenecl skriver:

Tak på forhånd.

kan det ikke være første Jordemoder konsultation

Anmeld

21. november 2010

Low

Min veninde skulle også til samtale. Hun bor i Horsens, ved ikke hvilket hospital det var og jeg ved ikke lige hvad det var de skulle snakke om. Men hun blev også forvirret for hun havde heller ikke hørt om det før

Anmeld

21. november 2010

malenecl

Low skriver:

Min veninde skulle også til samtale. Hun bor i Horsens, ved ikke hvilket hospital det var og jeg ved ikke lige hvad det var de skulle snakke om. Men hun blev også forvirret for hun havde heller ikke hørt om det før

Ja, er nemlig meget forvirret over at få sådan et brev.

Anmeld

21. november 2010

L-Mortil3

Louisiana28 skriver:

Sådan en samtale blev jeg ikke kaldt ind til...  Jeg var 19, da jeg blev gravid... Men det er så også 12 år siden nu, så måske er det noget de er begyndt med efter den tid

Det er noget de kører med, men tit og oftest er det for de gravide, som der er ekstra fokus på. Dem med svagt/intet nætværk, sygdomme, ustabilt hjemmemiljø, eller noget HELT andet som gør, man skal have lidt ekstra hjælp og støtte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.