Julegaven til ham!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. november 2010

HopinWishin

Ja nu er det jo snart jul igen.. og hvad giver man til manden, som ingenting ønsker sig???

Er der nogle der har en ide eller to!?=)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

prettybutterfly

Vi har aftalt noget så kedeligt som at droppe julegaverne til hinanden for at få råd til at købe en hjørnesofa i stedet for, på januar udsalg. Men vi ku bare virkelig godt bruge en ny sofa! (Dem vi har nu har svigerforældrene købt brugt for 20 år siden, så ingen aner hvor gamle de er MEN GAMLE!!!!!)

Anmeld

21. november 2010

Malthesmoar

Jeg har lavet julekalender til min Mand

24 pk, så som barberskum,lighter,boxer shorts, alkotester, krydderier, specialøl,  DVD, t Shirts, tyggegummi, gajoler, creme brullee brænder, barberblade, microklud til briller, brillerens, vin termometer og div andet

Mangler nu 5 gaver

Kh

Anmeld

21. november 2010

HopinWishin

Malthesmoar skriver:

Jeg har lavet julekalender til min Mand

24 pk, så som barberskum,lighter,boxer shorts, alkotester, krydderier, specialøl,  DVD, t Shirts, tyggegummi, gajoler, creme brullee brænder, barberblade, microklud til briller, brillerens, vin termometer og div andet

Mangler nu 5 gaver

Kh

Du er da bare drømmekæresten Hvor sødt, håber han værdsætter den

Anmeld

21. november 2010

HopinWishin

prettybutterfly skriver:

Vi har aftalt noget så kedeligt som at droppe julegaverne til hinanden for at få råd til at købe en hjørnesofa i stedet for, på januar udsalg. Men vi ku bare virkelig godt bruge en ny sofa! (Dem vi har nu har svigerforældrene købt brugt for 20 år siden, så ingen aner hvor gamle de er MEN GAMLE!!!!!)

hehe jeg er nok mere den romantiske type.. men kan klart se det praktiske i det Håber I finder en fin sofa

Anmeld

21. november 2010

Kløver

HopinWishin skriver:

Ja nu er det jo snart jul igen.. og hvad giver man til manden, som ingenting ønsker sig???

Er der nogle der har en ide eller to!?=)

hmm ja min mand har bare heller ingen ønsker overhovedet, jo 1 og det er nye sokker

endte med jeg lavede en underhåndaftale med ham, han kan bruge en smartphone gennem sit arbejde, da han betaler den dyre medielicens på hans arbejdstelefon, men har kun en gammel ubrugelig telefon, så sagde, jeg giver dig sådan en smartphoneting i julegave, da jeg kan købe dne noget billigere gennem mit mobil abb, så får han til gengæld lov at give mig enten et kamera eller videokamera i julegave, det han fravælger, giver vi så til hinanden i fødselsdagsgave, så behøver vi ikke tænke over ønsker, og vi får noget, vi alliegvel havde planer om at gå ud og købe

måske det kunne lidt ideér

Ellers er det jo svært at sige, for hvilke interesser har han, dyrker han meget sport, eller spiller han meget pc eller hvad interesserer han sig for, og hvilke prisklasser tænker du at give for

Anmeld

21. november 2010

Malthesmoar

HopinWishin skriver:

Du er da bare drømmekæresten Hvor sødt, håber han værdsætter den

Ha ha, ja det håber jeg da jeg er(vi gift)

Glemte at skrive de sidste 4pk er hans julegave

Lidt dyrere gaver

(dvs hele pk kalenderen er hans julegave)

Nå lyder lidt rodet, er træt

Anmeld

21. november 2010

Maja_4000

Jeg har også lavet pakkekalender til min kæreste (:
Vi har aftalt at droppe julegaverne i år , da pengene er brugt på baby :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.