Andre der har det sådanne.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. november 2010

oerbaek

Hver gang baby sparker i maven og jeg siger til manden at nu skal han prøve at mærke den lille sparke, så når han lægger hånden på maven af mig bliver der helt stille derinde og der kommer ikke flere spark før farmanden flytter hånden igen... jeg er i dag i 23+4 og det er ikke lykkedes ham at mærke baby endnu...

Andre der har det sådanne ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Tinehh

Hejsa.. 

- Det kender jeg alt for godt.. Jeg har været så heldig at mærke liv allerede ved 17+4, som førstegangsfødende selvom moderkagen ligger foran.. Men min kæreste har nu den anden dag lige været heldig at mærke ham.. 21+2 henne..

- men stadigvæk når jeg rigtig kan mærke ham sparke, og jeg siger til kæresten at nu nu skat.. Og så er der bare stille.. Det er ligesom om den bette bebs ved det og tænker HA HA.. Meeen mon ikke det kommer på et tidspunkt hvor han lige er heldig..

Min kæreste ligger nogle gange bare hånden på flere gange i løbet af en dag i håb om at han lige pludselig mærker den.. Da det jo er en super følelse

Krydser fingre for det kan lade sig gøre snart!

Anmeld

21. november 2010

oerbaek

ja det kommer da på et tidspunkt syns bare det er underligt det kun er når det er ham der ligger hånden på, jeg kan godt ligge hånden på maven og så mærke ham sparke på min hånd... men mon ikke han snart er heldig at mærke den lille frække dreng der gemmer sig derinde

Anmeld

21. november 2010

Mormilla

Kender det alt for godt! Sådan er det os lige nu hos os og sådan var det os da jeg var gravid med min søn... Men min mand mærkede min søn nogen gange da han blev større Håber at det snart lykkes for jer

Anmeld

21. november 2010

Harkkert

hej

jeg havde det på samme måde, og kan faktisk godt stadig opleve det.. jeg var ca. 25+ da min kæreste første gang rigtigt mærkede den lille i maven

jeg er nu 29+5 og syns det er et mega stædigt barn jeg har i maven, den gør ikke noget for vores skyld, det med at drikke isvand for at få gang i den lille eller skubbe lidt til den for lige at få et lille spak, det gider den da slet ikke.. så mon ikke du muligvis også har et meget stædigt barn

bare vent et par uger så kan du også begynde at se det uden på maven, og det er underligt.. haha..

krams Rikke..

Anmeld

21. november 2010

oerbaek

Harkkert skriver:

hej

jeg havde det på samme måde, og kan faktisk godt stadig opleve det.. jeg var ca. 25+ da min kæreste første gang rigtigt mærkede den lille i maven

jeg er nu 29+5 og syns det er et mega stædigt barn jeg har i maven, den gør ikke noget for vores skyld, det med at drikke isvand for at få gang i den lille eller skubbe lidt til den for lige at få et lille spak, det gider den da slet ikke.. så mon ikke du muligvis også har et meget stædigt barn

bare vent et par uger så kan du også begynde at se det uden på maven, og det er underligt.. haha..

krams Rikke..

jeg kan godt se det uden på maven allerede men jo mon ikke denne baby også er en meget stædig en men den skal vel også passe til sine brødre... og nu jeg tænker tilbage, så var det egentlig på samme måde de 2 andre gange jeg har været gravid men mon ikke han snart er heldig ham farmand...

Anmeld

21. november 2010

CiSo

Sådan var det også ved mig, ligeså snart der var andre der skulle mærke stoppede han med at sparke.. Det var kun mor der fik lov. Senere i graviditeten blev det lettere for andre at mærke...

Anmeld

21. november 2010

Lone Jakobsen

sådan har det været her hver eneste gang men bare rolig, på et tidspunkt bliver baby så stor så farmand slet ikke kan undgå at mærke spark

Anmeld

21. november 2010

Molly8

Hver gang baby sparker i maven og jeg siger til manden at nu skal han prøve at mærke den lille sparke, så når han lægger hånden på maven af mig bliver der helt stille derinde og der kommer ikke flere spark før farmanden flytter hånden igen... jeg er i dag i 23+4 og det er ikke lykkedes ham at mærke baby endnu...

Ha,ha.. Jeg er 25+6 og det er akurat det samme her. Min fornemmelse er, at når han sparker, og jeg (eller manden) lægger hånden på, bliver han beroliget og stopper med akrobatnumrene, som han har en del af om aftenen. Først når jeg har ligget stille 5-10 min. med hånden på maven, kan jeg mærke det udefra. Jeg tager det som et godt tegn på, at han bliver nem at berolige, også når han er født. Nu har vi lagt en snigplan, hvor manden må være tålmodig og ligge med hånden på maven de 5-10 min. og se, om han kan "fange" ham

Kh Molly

Anmeld

21. november 2010

Kløver

oerbaek skriver:

hahaha ja sådan er det også her, far har heller ikke mærket det vilde endnu, kun en enkelt gang var han en smule heldig, hvor han synes dte føltes lidt som en puls, så var ikke meget han kunne nå at mærke, og jeg er 25+3 i dag, så er spændt på, hvornår han får noget glæde ud af sparkene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.