Dagens kager. Dåb - FC Barca - Hello Kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Dot D

Kruse90 skriver:

Du er så god til de kager

Tusind tak skal du have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

twinboys

Kan kun sige igen og igen og igen waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuw

er sååååååååååååååååååå misundelig jeg VIL også

Anmeld

21. november 2010

Dot D

twinboys skriver:

Kan kun sige igen og igen og igen waaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuw

er sååååååååååååååååååå misundelig jeg VIL også

Tak søde, jeg har altså ikke helt fundet ud af uge 51 endnu, men det kunne da være hyggeligt med lidt  "kageleg" Jeg skal lige finde ud af, hvornår min praktik slutter, for du bor jo ikke vildt langt fra grænsen, og jeg skal snart have fyldt chokoladedepoterne op

Anmeld

22. november 2010

twinboys

Dot D skriver:

Tak søde, jeg har altså ikke helt fundet ud af uge 51 endnu, men det kunne da være hyggeligt med lidt  "kageleg" Jeg skal lige finde ud af, hvornår min praktik slutter, for du bor jo ikke vildt langt fra grænsen, og jeg skal snart have fyldt chokoladedepoterne op

Weeeeeeeeeeeeeeeee

Anmeld

22. november 2010

Hasselnødden

Dot D skriver:

Katrine kom lidt i knibe med en kage, og spurgte om jeg kunne hjælpe, så det blev til denne dåbskage. Så skulle Patrick holde ENDNU en fødselsdag, og stadig vild med fodbold, blev det denne gang til en MESSI trøje, WoooW han blev glad Så havde Lærke ønsket sig en Hello Kitty, og nu nærmer sig tiden, hvor "det man ønsker, skal man få", så selvfølgelig skulle hun have sin Kittykage

DU er og bliver genial til det der! Endnu en god grund til at hidkalde dine højere kage-magter en dag f.eks. når manden fylder 40 næste år, så tror jeg jeg bestiller en Liverpool-kage (Up for it?)  He he... jeg er lige lidt bagud med checkningen af børn... den lille blev lige pludselig super syg med feber og opkast - så ingen søvn til bjørnene herhjemme i hulen i nat. Kører på "overskuddet"

Og igen.... WOW

Anmeld

22. november 2010

Dot D

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

DU er og bliver genial til det der! Endnu en god grund til at hidkalde dine højere kage-magter en dag f.eks. når manden fylder 40 næste år, så tror jeg jeg bestiller en Liverpool-kage (Up for it?)  He he... jeg er lige lidt bagud med checkningen af børn... den lille blev lige pludselig super syg med feber og opkast - så ingen søvn til bjørnene herhjemme i hulen i nat. Kører på "overskuddet"

Og igen.... WOW

Hvor er du søøød, tak. Du siger bare til Sophus kastede også op fredag, men det blev heldigvis ikke til mere, er mere i tvivl om mig selv... Er lige vågnet, noget rundt på gulvet, var faldet i søvn på sofaen efter at have spist en ordentlig gang klementiner, i håb om at det kunne hjælpe lidt på forkølelse og hals Så du skriver bare, når du finder ud af noget, der er jo også lidt tid endnu

Anmeld

22. november 2010

Dot D

twinboys skriver:

Weeeeeeeeeeeeeeeee

Anmeld

22. november 2010

Chewy

Waw, hvor er du bare go altså. Øv hvor ville jeg også gerne kunne sådan noget!

Hvad er pyntet lavet af? Er det marcipan eller? og hvad med farven?

Undskyld mine meget uvidende spørgsmål, men er altså lige lidt nysgerrig

Anmeld

22. november 2010

malenecl

Ej hvor er du bare god!! Kan specielt godt lide den Hello Kitty, den er for nuser!

Anmeld

22. november 2010

Dot D

Chewy skriver:

Waw, hvor er du bare go altså. Øv hvor ville jeg også gerne kunne sådan noget!

Hvad er pyntet lavet af? Er det marcipan eller? og hvad med farven?

Undskyld mine meget uvidende spørgsmål, men er altså lige lidt nysgerrig

Tak skal du have Du må gerne være nysgerrig, det er den nemmeste måde at lære på Jeg bruger færdig fondant, som jeg selv indfarveri de farver, jeg skal bruge. Det er pastafarver, de er meget koncentrerede og tykke, ikke som frugtfarve. Spørg bare hvis der er mere du vil vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.