Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa Piger..
Jeg har igennem den sidste uges tid, haft en stor tendens til næseblod! Når jeg foreksempel nyser eller pudser næse. Jeg har godt nok løst mig til at det skulle være ganske normalt.. men har aldrig haft problemer med det før..
Andre der har oplevet det samme??
Er i dag 21+4..
Knus Tine & God søndag til Jer alle sammen her på baby.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det har vist noget med ens slimhinder at gøre.
ved mig er der også blod med hver gang jeg pudser næse- så tror det er normalt
Tinehh skriver: Hejsa Piger.. Jeg har igennem den sidste uges tid, haft en stor tendens til næseblod! Når jeg foreksempel nyser eller pudser næse. Jeg har godt nok løst mig til at det skulle være ganske normalt.. men har aldrig haft problemer med det før.. Andre der har oplevet det samme?? Er i dag 21+4.. Knus Tine & God søndag til Jer alle sammen her på baby.dk
Hejsa,
som de andre skriver er det helt normalt i graviditeten.. Jeg er stadig påvirket af det, og det er trods alt 13mdr siden jeg fødte efterhånden
Okay, jamen super..
Ville også bare lige høre ad, da jeg blev lidt forskrækket første gang.. heheh..
- men ak, ja endnu en af de kære ting ved graviditeten..
Ikke sådan når man er gravid med første barn, der er meget nyt der sker hele tiden..
Det er helt normalt du kan også komme til at bløde fra gummerne i forbindelse med tandbørstning.
Jeg har haft det igennem hele graviditet, men også før da. Det er de små blodkar i næsen som springer, det er ganske ufarligt, men dog stadig træls! Det er altid værre i vinterperioden. Men hvis det er til stor gene, er det noget lægen kan klarer ved at brænde en i næsen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128