Oldes fødselsdags kage og velkommen til verden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Zafir

Så er der lige billeder af dagens kager.

Oldes fødselsdagskage (min farmor har fødselsdag i morgen, som vi skal fejre idag).

Og Lykke og Boyes velkommen baby kage. Fordi de lige har fået barn. Designet er fordi Lykke er svagtseende og hun bedst kan se hvid på sort. Syns den er blevet rigtig god. - I øvrigt er det marcipan og ikke fondant, fordi Lykke rigtig godt kan lide marcipan (ligesom mig )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Dot D

Hvor er de fine Zafir. Den til olde ser ret stor ud, er det til mange personer? Og har du brugt meget sort farve til at farve marcipan med?

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Hvor er de fine

Anmeld

21. november 2010

M&F&C

Hvor er de fine - og hvor er du kreativ ..... kan især godt lide den "velkommen kage" - super cool med tegning af en baby!

Anmeld

21. november 2010

Susan1978

Ja de er sgu da skide kreative zafir..

Anmeld

21. november 2010

Zafir

Dot D skriver:

Hvor er de fine Zafir. Den til olde ser ret stor ud, er det til mange personer? Og har du brugt meget sort farve til at farve marcipan med?

Den til olde er til 10 personer (og til kaffen i morgen )

Marcipanen er farvet med pastafarve. (sort)

Anmeld

21. november 2010

Zafir

Malene&Frederikke skriver:

Hvor er de fine - og hvor er du kreativ ..... kan især godt lide den "velkommen kage" - super cool med tegning af en baby!

Hun blev glad for den. Det var også dejligt, fordi hun kunne se dekorationen. Syns også selv den blev rigtig god. (Men jeg havde fundet en tegning på nettet, jeg havde tegnet efter - ellers var det ALDRIG gået så godt )

Anmeld

21. november 2010

M.O.A.R.

SUPER FLOTTE!

er helt vild med 'Velkommen til verden' kagen.

Hvor er du altså bare kreativ søde Zafir!

Anmeld

21. november 2010

M&F&C

Zafir skriver:

Hun blev glad for den. Det var også dejligt, fordi hun kunne se dekorationen. Syns også selv den blev rigtig god. (Men jeg havde fundet en tegning på nettet, jeg havde tegnet efter - ellers var det ALDRIG gået så godt )

Og det er jo det vigtigste - så er det i bund og grund ligemeget hvad vi andre synes - selvom jeg nu synes den er rigtig, rigtig fin!

Hmmmm....må jeg så sige: GODT KOPIERET Selv hvis jeg havde noget at "tegne efter" så ville det ikke blive så godt....og da slet ikke med glasur (eller hvad du har brugt)

Anmeld

21. november 2010

mariamiss6

Synes den er FED den sorte kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.