flovt spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Pige2009

Maja84 skriver:

hehe ja, men har nu ikke selv så travlt, synes tiden går stærkt

Det gjorde det også for mit vedkommende med undtagelse af de sidste 2 uger EFTER termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

sandratobias

er i 26+0 og jeg er oz begyndt at blive mere træt igen... Håber da virkelig ikk det blir så slemt som i starten.. 

Anmeld

21. november 2010

Kløver

Baagøe skriver:

Det gjorde det også for mit vedkommende med undtagelse af de sidste 2 uger EFTER termin

uha ja, kunne godt forestille mig, at tiden går ekstremt langsomt de sidste dage op til, og specielt også hvis man går over, men tror nu jeg alligevel vil være glad, hvis ejg ikke føder for tidligt, da jeg har stor risiko for svangerskabsforgiftning, så vil nok være glad på den konto, men måske også en anelse utålmodig nu må vi se, er jo ikke til at vide hvordan jeg ahr dte til den tid

Anmeld

22. november 2010

SussieThyssen

Maja88 skriver:

Ja synes det er lidt flovt, men hvornår går man i 3 trimester

Man kan også bare sige det helt enkelt.
3. semester er de 3 sidste måneder du er gravid, og så giver de 2 andre sig selv.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2010

Pige2009

Maja84 skriver:

uha ja, kunne godt forestille mig, at tiden går ekstremt langsomt de sidste dage op til, og specielt også hvis man går over, men tror nu jeg alligevel vil være glad, hvis ejg ikke føder for tidligt, da jeg har stor risiko for svangerskabsforgiftning, så vil nok være glad på den konto, men måske også en anelse utålmodig nu må vi se, er jo ikke til at vide hvordan jeg ahr dte til den tid

Ja, det er ikke sådan at sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.