Afsløring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2010

grinbidderen

Hej i skønne kvinder..

Nu kan jeg godt røbe det, da de fleste fra familien ved det.. Men det er mig som var anonym og som osse er gravid og venter barn ca d.24 juni.. Har været til 2 scanninger for at tjekke op da lægen havede trodet jeg var længer henne end jeg så enlig er...
Jeg er nu 8+6 henne idag og har det bare så skidt kaster meget op har mega kvalme osv.. Havede jeg ik med Valdemar så tror det er en pige vi venter havede ellers troede det var twins men det er det heldigvis ikke nu.. Er bare så glad og det er bare dejligt at valde skal være storebror.. Mandens familie er ik glade for vi venter barn så har gået med tanken om at få abort men det kan jeg bare ikke.. Tak fordi du læste med... Knus den gravide 8+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

sarahb

grinbidderen skriver:

Hej i skønne kvinder..

Nu kan jeg godt røbe det, da de fleste fra familien ved det.. Men det er mig som var anonym og som osse er gravid og venter barn ca d.24 juni.. Har været til 2 scanninger for at tjekke op da lægen havede trodet jeg var længer henne end jeg så enlig er...
Jeg er nu 8+6 henne idag og har det bare så skidt kaster meget op har mega kvalme osv.. Havede jeg ik med Valdemar så tror det er en pige vi venter havede ellers troede det var twins men det er det heldigvis ikke nu.. Er bare så glad og det er bare dejligt at valde skal være storebror.. Mandens familie er ik glade for vi venter barn så har gået med tanken om at få abort men det kan jeg bare ikke.. Tak fordi du læste med... Knus den gravide 8+6

IHHHHH stort tillykke, hvor er det bare dejligt for jer..
Valdemar bliver sikkert en helt igennem dejlig storebror...

Hvorfor er mandens familie ikke glade?

Anmeld

21. november 2010

grinbidderen

Jamen det er indtil vider kun hans søster som fik det afvide og hun sagde at hun ik kunne forstå vi fik et barn mere når jeg ik har job og når jeg til tider får det dårligt med spyken luge nogen dage og når jeg nogen gange ik magter Valdemar hvor jeg bare tænker det er da alle som laver fejl og på et tidspunk har alle vel at de ik lige kan rumme barnet hvis de er syge el sådan og så tænker jeg bare at hans forældre nok vil regere på samme måde og hvis de gør det så har jeg sagt til manden at så får de slet ikke vores børn at se for udenset hvor mange børn vi får skal der ik laves forskel og ikke være mindre kærlighed til nr.2 og det føler jeg der vil blive..

Anmeld

21. november 2010

sarahb

grinbidderen skriver:

Jamen det er indtil vider kun hans søster som fik det afvide og hun sagde at hun ik kunne forstå vi fik et barn mere når jeg ik har job og når jeg til tider får det dårligt med spyken luge nogen dage og når jeg nogen gange ik magter Valdemar hvor jeg bare tænker det er da alle som laver fejl og på et tidspunk har alle vel at de ik lige kan rumme barnet hvis de er syge el sådan og så tænker jeg bare at hans forældre nok vil regere på samme måde og hvis de gør det så har jeg sagt til manden at så får de slet ikke vores børn at se for udenset hvor mange børn vi får skal der ik laves forskel og ikke være mindre kærlighed til nr.2 og det føler jeg der vil blive..

i ved heldigvis hvad der er bedst for jer.
Og hvis det er det rigtige for jer at få et barn, så er det det.
Og ja så må de holde sig væk eller i skindet ...

Men i hvert tilfælde et kæmpe stort tillykke med familieforøgelsen

Anmeld

21. november 2010

JustAnotherName

Jeg havde jo gættet dig 

Øv, at det ikke er blevet modtaget godt fra mandens side af familien.
Men det skal da SLET IKKE få Jer til at tvivle eller overveje abort!!!
Det er JERES valg, og de kan da bare glædes eller knytte!!

Jeg er glad på Jeres vegne, og det håber jeg også at de i familien, som ikke er det på nuværende tidspunkt, snart ser at bliver!

Det er JER det handler om, og JERES fremtid.
Så lad ikke nogen andre ødelægge glæden for Jer. Det fortjener hverken I eller den kommende baby.

Jeg har rigtig svært ved at forstå, at der i mange familier, findes medlemmer som ikke kan glædes over sådan en nyhed .....Når nu det er en beslutning som ER taget, og som ikke er op til dem. Øv, noget lyseslukkeri altså.

Men til helgo med dem som ikke kan sige tillykke og mene det.
I skal bare koncentrere Jer om at gøre de ting, som føles rigtigt for JER!!

Knus 

Anmeld

21. november 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

Hej i skønne kvinder..

Tillykke

Anmeld

21. november 2010

anna-jonas

Jeg havde godt gættet at det var Valdemar der skulle være storebror.....................STORT tillykke med graviditeten, jeg håber at den kommer til at foregå rimelig gene-frit.

Knus Mette

Anmeld

21. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Tillykke med spirren i maven.. Dejligt med endnu en NS baby..

Knus Sofie 23+2

Anmeld

21. november 2010

grinbidderen

mange tak alle sammen... angåne svigerfamilie så syntes jeg bare det er rigtig hårdt hvis de ikke kan blive glade på vores vegne.. og håber bare jeg kommer til at have en beder graviditet end jeg havede med bassen..

hmm evt nogen der har en billig barnevogn til salg??

det eneste vi mangler til ny baby udover pige tøj hvis det er en pige..

Anmeld

21. november 2010

Milka

aaah tillykke gitte, havde godt luret det var dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.