Hej alle sammen. Der er måske klamme detaljer 

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om jeres erfaring og råd det dette: Min søn Alexander bliver 5 måneder her den første. Han begyndte for 2 ugers tid siden at spise grød. Han får både det færdiglavet og noget jeg selv laver som er kartoffel-gulerod. Han får selvfølgelig også sin MME. Her i torsdags der kom der kun lidt ud af gangen hen af hele dagen (afføring), fredag kom der slet ikke noget og igår der begyndte han at presse men der kom ikke noget ud. Jeg begyndte så at lave nogle øvelser med hans ben for at få gang i systemet. Jeg tog bleen af ham og prøvede at lave de øvelser med ham og så kunne jeg se at når han pressede så var den ved at komme ud men han kunne ikke få den ud. Sener på aften så kom en lille pølse ud og så kom der en pølse igen sener. Men det var ikke sådan noget tyndt noget som det plejer. Det var lige som når en voksen går på toilettet. Han blev også lidt rød efter de var kommet ud. Jeg kunne næsten heller ikke få noget mælk, vand eller grød ned i ham. Han havde sammenlagt spist 200ML og 2-3 g grød. Men han var frisk og klar og grinte men han var også pylret. Min mor sagde så at hvis det blev ved sådan næste dag(i dag) så måtte jeg ringe til vagtlægen. Her til morgen da jeg skulle skifte hans ble var der den samme slags lille pølse i bleen men han spiste så 100ML på en gang hvilket han ikke ville igår. Han plejer dog at spise 150ML på en gang. Så er mit spørgsmål til jer om hvad i ville tro det bedste ville være at jeg gjorde nu? Min læge har først tid den første i næste månede hvor jeg har bestilt en tid fordi han skal have sin 5 måneders vacc., han er helt booket op.
Hilsen en lidt bekymret Ditte. På forhånd tak
Anmeld