Ska se min x efter 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Anonym trådstarter

... Eller det vil sige at jeg så han 2 min for lidt over to år siden. Er nervøs. Helt ondt i maven. Er bange for at gamle følelser blusser op. Gode som dårlige. Er videre i mit liv. Har mand og barn. Mm derfor ka gamle flammer stadig blusse op... Ka de ik? Tror også det blir underligt og måske akavet at se ham. Vi har ik været i samme rum siden for tre år siden da han forlod mig fra den ene dag til den anden uden at eg havdeden fjerneste idé om at det ville ske. Puha er så nervøs. Har brug for al jeres støtte og opbakning tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Svei

Anonym skriver:

... Eller det vil sige at jeg så han 2 min for lidt over to år siden. Er nervøs. Helt ondt i maven. Er bange for at gamle følelser blusser op. Gode som dårlige. Er videre i mit liv. Har mand og barn. Mm derfor ka gamle flammer stadig blusse op... Ka de ik? Tror også det blir underligt og måske akavet at se ham. Vi har ik været i samme rum siden for tre år siden da han forlod mig fra den ene dag til den anden uden at eg havdeden fjerneste idé om at det ville ske. Puha er så nervøs. Har brug for al jeres støtte og opbakning tøser

Hvorfor skal du mødes med ham?

Anmeld

21. november 2010

Anonym trådstarter

Jbk skriver:

Hvorfor skal du mødes med ham?

Vi har snakket lidt den sidste måned. Snakket om at ses igen. Bare for gammel venskabs skyld

Anmeld

21. november 2010

Svei

Anonym skriver:

Vi har snakket lidt den sidste måned. Snakket om at ses igen. Bare for gammel venskabs skyld

Men er det ikke at lege med ilden når du har de bekymringer du har og hvad skal I have ud af det....være venner så alle kan mødes, jeres børn og jeres ægtefæller eller? Ville du selv være indforstået med at din mand gjorde det samme og hvad siger han til at du skal mødes med din x?

Anmeld

21. november 2010

Diana...

Ja jeg tænker også hvorfor i skal mødes. 

Jeg ved ikke om gamle følelser kan blusse op igen det kommer da vel and på hvor man er i sit liv, du siger du både har mand og barn så må du jo elsker din mand også tror jeg ikke der blusser nogen gamle følelser op. 

Jeg selv snakker med alle mine x'er undtagen 1. Og der er skam ingen gamle følelser. 

Knus Diana

Anmeld

21. november 2010

Mille83

Er det ikke underligt og ses for gammel venskabs skyld når du tror der kan komme gamle følelser tilbage?

Og ved din mand du skal ses med ham?

Umiddelbart lyder det lidt som om du ses med ham for og håbe på mere end venskab, men kan være jeg tager fejl? - Jeg vil da nødigt være din mand, og hvis du er lykkelig hvor du er nu? - hvorfor så tage kontakt?

Kan være jeg helt har misforstået indlægget, men pøj pøj

Anmeld

21. november 2010

Diana...

Anonym skriver:

Hvordan er i kommet til at snakke sammen igen efter så lang tid? Hvad siger din mand til det? 

Anmeld

21. november 2010

wamse

Synes godt nok du bevæger dig ud på dybt vand der

Anmeld

21. november 2010

Pena

Ja jeg kan heller ikke se hvad grunden skulle være til I skulle ses. Det lyder ikke til det vil gøre noget godt for dig når du skriver du er så nervøs for det.

Og du skriver det er for gammelt venskabs skyld!!! Synes du han har behandlet dig som en ven, når han forlod dig som han gjorde.

Hvis jeg var dig ville jeg holde mig laaaangt væk.

Anmeld

21. november 2010

Ni-ko-li-ne

jeg kunne forstå det hvis i havde barn sammen og derved måtte ses... men ellers ikke....

han har jo ikke behandlet dig pænt og som du skriver er du videre nu... det lyder bare ikke sådan når du vil ses med ham. hvis jeg var din mand ville jeg godt nok blive såret/ked af det og frustreret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.