henh01 skriver:
Hejsa
Er der nogen der kender til reglerne for klager når man bor i ejerlejlighed?
Jeg har simpelthen de mest belastende overboer.. De fester hver og hveranden weekend til langt ud på natten, har sko stående foran deres dør så gulvene ikke bliver vasket, hvilket resultere i at der stinker af kattepis. De larmer kontant udenfor de tilladte tidspunkter, f.eks. kan de finde på at bore kl. 21 på trods af at man må larme til kl. 19 osv osv osv.. Kunne blive ved med at nævne ting der efterhånden irriterere mig, min familie og vores nattesøvn.
Kan man klage og i så fald kan de blive smidt ud når det er en ejer bolig?
Åhr... For en træls situation
Vi bor i ejerlejlighed og har en underbo der spiller el-guitar midt om natten og hører høj musik.
Vi er heldigvis ikke så generet af det, da lyd forplanter sig nedaf, men vores venner der bor nede i stuen er meget generet af det
de har indtil videre gjort følgende: gå op og ringe på hver gang dte er et problem... Nu åbner han så ikke døren mere
Skrevet til ham og gjort opmærksom på problemet... Nu vil han ikke hilse på nogen af os. -Det skal lige siges det er en mand på omrking 60 år.
Næste skridt var at snakke med formanden for bestyrelsen. Ham der larmer sidder selv i bestyrelsen og det hjalp da en periode. Så nu er næste skridt en formel klage til bestyrelsen....
Jeg ved at der i vores ejerforening, somer ret stor, er der flere der er blevet smidt ud. det er en meget lang og besværlig proces og der skal virkelig være en god grund 
Men, jeg ville snakke med en fra bestyrelsen fra ejerforeningen til at starte med og hvis de ikke kan hjælpe, så må I igang med at klage... desværre
Anmeld