Ejerbolig, støj, klage???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.885 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. november 2010

henh01

Hejsa

Er der nogen der kender til reglerne for klager når man bor i ejerlejlighed?

Jeg har simpelthen de mest belastende overboer.. De fester hver og hveranden weekend til langt ud på natten, har sko stående foran deres dør så gulvene ikke bliver vasket, hvilket resultere i at der stinker af kattepis. De larmer kontant udenfor de tilladte tidspunkter, f.eks. kan de finde på at bore kl. 21 på trods af at man må larme til kl. 19 osv osv osv.. Kunne blive ved med at nævne ting der efterhånden  irriterere mig, min familie og vores nattesøvn.

Kan man klage og i så fald kan de blive smidt ud når det er en ejer bolig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

tumle81

henh01 skriver:

Hejsa

Jeg har simpelthen de mest belastende overboer.. De fester hver og hveranden weekend til langt ud på natten, har sko stående foran deres dør så gulvene ikke bliver vasket, hvilket resultere i at der stinker af kattepis. De larmer kontant udenfor de tilladte tidspunkter, f.eks. kan de finde på at bore kl. 21 på trods af at man må larme til kl. 19 osv osv osv.. Kunne blive ved med at nævne ting der efterhånden  irriterere mig, min familie og vores nattesøvn.

Arj hvor er det øv!!!

Mon ikke man kan forsøge at snakke med boligforeningen? Sådan en er der da stadig selvom det er ejer ikk??

Dejligt at se lillemanden i dag, han er da bare pragtfuld :-)

Knus Kathrina

Anmeld

25. november 2010

Kløver

Hejsa

man kan intet gøre når det er en ejerbolig, larmer de feks meget midt om natten til en fest de holder kan man ringe efter politiet, men det er alt. Man kan også ta en snak med dme, men hvis de er ligeglade og fortsætter, kan man intet stille op

Anmeld

25. november 2010

JulieE

henh01 skriver:

Hejsa

Åhr... For en træls situation  Vi bor i ejerlejlighed og har en underbo der spiller el-guitar midt om natten og hører høj musik.

Vi er heldigvis ikke så generet af det, da lyd forplanter sig nedaf, men vores venner der bor nede i stuen er meget generet af det  de har indtil videre gjort følgende: gå op og ringe på hver gang dte er et problem... Nu åbner han så ikke døren mere  Skrevet til ham og gjort opmærksom på problemet... Nu vil han ikke hilse på nogen af os. -Det skal lige siges det er en mand på omrking 60 år.

Næste skridt var at snakke med formanden for bestyrelsen. Ham der larmer sidder selv i bestyrelsen og det hjalp da en periode. Så nu er næste skridt en formel klage til bestyrelsen....

Jeg ved at der i vores ejerforening, somer ret stor, er der flere der er blevet smidt ud. det er en meget lang og besværlig proces og der skal virkelig være en god grund

Men, jeg ville snakke med en fra bestyrelsen fra ejerforeningen til at starte med og hvis de ikke kan hjælpe, så må I igang med at klage... desværre

Anmeld

25. november 2010

Louisiana

Som en anden skriver, så skal man have fat i bestyrelsen. Som du nævner, så er der nogle regler, og dem har alle der bor i ejendommen, skrevet under på at overholde, da I købte jeres lejligheder. Er der ikke et regelsæt i jeres købekontrakt, der tager højde for ejere der ikke overholder kontrakten?

Synes ærlig talt, at det er under al kritik, at opfører sig sådan, når man oven i købet sidder i bestyrelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.