Uro i kroppen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. november 2010

LBK

Hej alle

Jeg lider så urtolig meget af uro i kroppen.... Mine fødder brænder og er ømme, jeg kan ikke sidde stille med mine ben, ja hvordan beskriver man uro i kroppen..

Ihhh det erså irriterende. Nogle der har prøvet noget lignende??

Det værste ved det hele er, at jeg er igang med min afsluttende opgave, og er tvunget til at sidde mange timer foran en computer hver dag...

Nogle gode råd

Knus 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Kay

jeg kender en der har det på samme måde... hun går 5 min. på trapper og kan så side og lave det hun skal i et stykke tid og så tager hun en tur på trapperne igen osv... ved godt det er en irriterende løsning... men hun siger det virker

Anmeld

21. november 2010

sarahb

L_K skriver:

Hej alle

Jeg lider så urtolig meget af uro i kroppen.... Mine fødder brænder og er ømme, jeg kan ikke sidde stille med mine ben, ja hvordan beskriver man uro i kroppen..

Det værste ved det hele er, at jeg er igang med min afsluttende opgave, og er tvunget til at sidde mange timer foran en computer hver dag...

Nogle gode råd

Knus 39+2

det er restless legs, og det er arveligt. Både jeg og min mand har det, og min far har det også. Det hjælper at komme op og gå.

Ellers købte jeg nogle piller i usa i sommers, og min mand siger de virker, har ikk selv prøvet dem da jeg er gravid. Men han tager dem når hans virkeligt er slemt.

Anmeld

21. november 2010

SussieThyssen

L_K skriver:

Hej alle

Nogle gode råd

Knus 39+2

Du kan i håndkøb købe nogle ganske uskadelige og fredelige tabs der hedder "Oppekjærs Perbermyntetabletter".
Pebermynte har den egenskab, at det netop hjælper på det problem du lider af.
Og så hjælper det også at spise gammeldags levertran.
Grunden til at man har den uro i hele kroppen og især i benene, skyldes at der går lidt for mange elektriske impulser gennem kroppen i forhold til de nervebaner der er, og derfor fejlkører mange af impulserne, og det virker så som op der opstår trafikpropper af fejlenergi, især i ekstremiteterne, altså arme og ben.
Pebermynte er med til at nedsætte fejlkørslerne og levertranen er med til at opbygge flere nervebaner, fordi blodkaropbygningen og smidigheden af disse øges.
Så prøv det af en måneds tid eller to. Jeg har set det virke i flere tilfælde, så man må håbe det også kan hjælpe hos dig (og din mand)
Når du/I tager levertran skal I købe alm. torskelevertran på apoteket. Ja, jeg ved godt det smager ad h til, men hvad gør man ikke for at få ro og ballance.
Herefter tager I en stor spiseskefuld til et måltid i en uge og holder en pause i 14 dage og så fremdeles.
Mht pebermyntetabs'ne tager I hvad der er angivet på glasset.
Jeg mener man stadig kan få Oppekjærs på apoteket ellers må du hen i Matas.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. november 2010

LBK

Tak for de gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.