Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Iiih... Spændende... Sender straks noget vestøv afsted...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thildesmor skriver: PUUSSSSTTTTT VESTØV glæder mig til at se ham skat!
PUUSSSSTTTTT VESTØV
glæder mig til at se ham skat!
Der er også godt gang i veerne nu.
Jeg glæder mig også vildt meget til at vise ham frem
BabyNilas skriver: Der er også godt gang i veerne nu. Jeg glæder mig også vildt meget til at vise ham frem
jamen vi glæder os også mindst ligeså meget til at se ham har du ringet på FG og sagt at du nok snart kommer?
Thildesmor skriver: jamen vi glæder os også mindst ligeså meget til at se ham har du ringet på FG og sagt at du nok snart kommer?
Nej ikke endnu, men må nok heller snart gøre det
BabyNilas skriver: Nej ikke endnu, men må nok heller snart gøre det
hehe tror jeg er en god ide
vi ringede derind da veerne startede dengang, og så igen 1 time efter da der så var 3-5 min mellem så de vidste ihvertfald at vi kom.
Held og lykke med det hele
BabyNilas skriver: Vågnede her i nat 4.20 og fik de ondeste mens smerter i underlivet og en meget hård mave, og siden er de kommet med 10 min mellemrum. Jeg er i dag 41+3 så jeg krydser hvad jeg kan og håber det bliver til fødselen af vores lille prins i dag
Vågnede her i nat 4.20 og fik de ondeste mens smerter i underlivet og en meget hård mave, og siden er de kommet med 10 min mellemrum.
Jeg er i dag 41+3 så jeg krydser hvad jeg kan og håber det bliver til fødselen af vores lille prins i dag
wohooo..... krydser da fingre for at det er nu
held og lykke
Tænker på dig søde
Er der nogen der har hørt noget???
Jeg vil sige som en veninde sagde til mig, da jeg skulle føde min søn: 'God arbejdslyst'
Glæder mig til at se billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128