Øv, det er træls

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Janni.

Lige pt har jeg 3 ting i mit liv.. Ret ensformigt...

Arbejde, sove, spise... Er efterhånden ked af mit job fordi det tager så meget af min energi. Føler ikke jeg har noget liv med min kæreste og min søster og niece (som bor hos os lige nu).

Kommer sent hjem - enten kl 00.45 eller kl 3.45 - afhængig af min vagt, sover til langt op af dagen, spiser når jeg vågner og gør klar til arbejde. ØV jeg er træt af mit arbejde, men kan jo heller ikke få brød på bordet uden.

Idag og imorgen har jeg f.eks 2 x 11 timers vagter - lige nu er arbejdet åbenbart mit liv. Slet ikke det jeg ville med mit arbejde. Men har bare ikke den samme energi pt.

Har jo også mega dårlig samvittighed over for min kæreste, søster og niece, men jeg gør virkelig alt hvad jeg kan for at få lidt ud af det, derhjemme - og samtidig have energi og overskud til arbejdet og ikke mindst have energi til at passe på mig selv og den bette som ellers vokser og har det godt.

~ Buito ~

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Jelles

Det kan være hårdt at få alt til at hænge sammen.... Og det kan være nedslidende... Hardu ikke mulighed for søge om noget orlov..? Bare en enkelt uge eller lign. til lige komme lidt op i gear igen...

Husk nu samtidig alt det der sker i dit liv pt. der ikke noget at sige til du kan miste overblikket... HUSK at tage noget tid til dig selv.... En massage, en cafe tur med en god veninde eller lign. Hvis ikke du har det overskud til dig selv, kan du heller ikke give til andre...Det er så vigtigt at huske sig selv

Anmeld

21. november 2010

Janni.

pihlspige81 skriver:

Det kan være hårdt at få alt til at hænge sammen.... Og det kan være nedslidende... Hardu ikke mulighed for søge om noget orlov..? Bare en enkelt uge eller lign. til lige komme lidt op i gear igen...

Husk nu samtidig alt det der sker i dit liv pt. der ikke noget at sige til du kan miste overblikket... HUSK at tage noget tid til dig selv.... En massage, en cafe tur med en god veninde eller lign. Hvis ikke du har det overskud til dig selv, kan du heller ikke give til andre...Det er så vigtigt at huske sig selv

Har næsten ikke lavet andet end at tude idag fordi jeg skulle på arbejde. Har snakket med mine 2 gode aftenvagt kollegaer, som også har det skidt med arbejdet.

Så imorgen går vi til chefen og vil ha et møde med de chefer og os 3 aftenvagter. Ingen af os holder til det her mere. På sin vis glæder det mig at de andre har det på samme måde, så jeg ikke føler mig helt alene.

~ Buito ~

Anmeld

21. november 2010

Muffinmus

Jeg sagde til mit arbejde at jeg ikke ville arbejde om natten da jeg fik det dårligt...og så SKAL de fkatisk finde noget andet til en, eler finde sig i en deltids/fuldtidssyge melding....

At arbejde om antten med skiftende aer noget af det værste man kanbyde sin krop INDEN man er gravid og endnu mere efter.

Så det er med at finde noget man kan holde til.:-)

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Buito skriver:

Har næsten ikke lavet andet end at tude idag fordi jeg skulle på arbejde. Har snakket med mine 2 gode aftenvagt kollegaer, som også har det skidt med arbejdet.

Så imorgen går vi til chefen og vil ha et møde med de chefer og os 3 aftenvagter. Ingen af os holder til det her mere. På sin vis glæder det mig at de andre har det på samme måde, så jeg ikke føler mig helt alene.

~ Buito ~

Jeg føler virkelig med dig....Håber at jeres møde med chefen går godt...Arbejder selv i skiftehold og har to bonus drenge derhjemme, så er selv super udmattet.....

Du må endelig give tilbage melding :-)  for at der bliver lyttet til jer.....

Anmeld

22. november 2010

Janni.

pihlspige81 skriver:

Jeg føler virkelig med dig....Håber at jeres møde med chefen går godt...Arbejder selv i skiftehold og har to bonus drenge derhjemme, så er selv super udmattet.....

De kan vel næsten ikke andet end at lytte til os, når deres 3 eneste aftenvagter er ved at gå ned med stress og er parate til sygemeldinger

Men Ja - skal nok melde tilbage når vi finder en løsning. En løsning finder vi, bare spørgsmålet om hvad det bliver

Anmeld

22. november 2010

Janni.

Men HEY

Nu her når klokken rammer 3 i nat, så har jeg fri til Tirsdag kl 16 - Glæder mig for vildt til at komme hjem og hygge med kæresten, tror det bliver en nattøjs dag med masser af hjemmelig hygge..

Elsker mine fridage, har blot for få af dem

Anmeld

22. november 2010

Janni.

pihlspige81 skriver:

Der er aftalt møde imorgen kl 11. Så  for at vi finder ud af noget godt 

Anmeld

15. februar 2011

Jelles

Heyyy ....

har været offline et stykke tid... men hvordan gik det hele??? knusser

Anmeld

15. februar 2011

Janni.

pihlspige81 skriver:

Heyyy ....

har været offline et stykke tid... men hvordan gik det hele??? knusser

Arbejder ikke hos det firma mere. Min kontrakt udløb d. 31/12-10. De tilbød mig forlængelse i form af tilkalde vagter - men det takkede jeg nej til. Det er simpelhen for hårdt. 

Men nu er jeg også gået på barsel, så alt i alt - sikkert meget godt. Og jeg skal ikke tilbage til det firma. Det er ikke slidet værd 

Har fået det så meget bedre med mig selv sidenhen. Skønt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.