Har lidt ondt af min kæreste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. november 2010

Janni.

Nu har jeg i cirka 1 uges tid, kunnet mærke vores søn sparke hver dag.

Den første gang var jeg på arbejde, og sendte en mega glad sms hjem til kæresten. Han var næsten grædefærdig, så lykkelig var han over det første spark.

Men nu har jeg fået lidt ondt af ham, trods det er cirka en uges tid siden første spark, og mange spark hverdag sidenhen, så er det endnu ikke lykkedes min kæreste at kunne mærke det. Ofte er han ikke i nærheden når det sker. Har selv forsøgt om jeg evt. kunne få et par spark frem, for kærestens skyld, hvilket heller ikke er lykkedes.

Så har lidt ondt af ham. Han vil sååå gerne mærke det

Vil ikke så meget med det her, eller jo - ynke min kæreste som alligevel aldrig kigger på baby.dk

~ Buito ~

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Jelles

Hvor er det dejligt høre om en mand, der går så meget op i graviditeten......

Anmeld

21. november 2010

Janni.

pihlspige81 skriver:

Hvor er det dejligt høre om en mand, der går så meget op i graviditeten......

Min kæreste går rigtig meget op i det. Tror hvis jeg spørger ham ad, så kan han næsten alle datoer på diverse kommende undersøgelser. Han læser også rigtig meget i forskellige bøger - og er meget opmærksom på mit og barnets velbefindende.

Det er bare så dejligt

~ Buito ~

Anmeld

21. november 2010

Jelles

Buito skriver:

Min kæreste går rigtig meget op i det. Tror hvis jeg spørger ham ad, så kan han næsten alle datoer på diverse kommende undersøgelser. Han læser også rigtig meget i forskellige bøger - og er meget opmærksom på mit og barnets velbefindende.

Det er bare så dejligt

~ Buito ~

Er bare så skønt høre....NYD graviditeten med sådan en guldklump ved din side

Anmeld

21. november 2010

MamaLook

Ihh, tillykke med at du nu kan mærke ham sparke! Det er bare så skønt! Jeg går ud fra, at det er udenpå maveskindet, du kan mærke ham nu (for ellers er der jo ingen chance for, kæresten kan)

Min kæreste kunne heller intet mærke de første ca. to uger. Jeg var alene hjemme og sendte ham en sms om det, han blev rigtig begejsret, meeen der gik som sagt ca. 2 uger, før han kunne mærke det også ..

Anmeld

21. november 2010

SussieThyssen

Buito skriver:

Nu har jeg i cirka 1 uges tid, kunnet mærke vores søn sparke hver dag.

Den første gang var jeg på arbejde, og sendte en mega glad sms hjem til kæresten. Han var næsten grædefærdig, så lykkelig var han over det første spark.

Men nu har jeg fået lidt ondt af ham, trods det er cirka en uges tid siden første spark, og mange spark hverdag sidenhen, så er det endnu ikke lykkedes min kæreste at kunne mærke det. Ofte er han ikke i nærheden når det sker. Har selv forsøgt om jeg evt. kunne få et par spark frem, for kærestens skyld, hvilket heller ikke er lykkedes.

Så har lidt ondt af ham. Han vil sååå gerne mærke det

Vil ikke så meget med det her, eller jo - ynke min kæreste som alligevel aldrig kigger på baby.dk

~ Buito ~

Nååh trøste..det er også synd for ham..men om ikke så længe, så skal han også nok nærke det.

1000 knus
Sussie

Anmeld

21. november 2010

Janni.

Mirakelix skriver:

Ihh, tillykke med at du nu kan mærke ham sparke! Det er bare så skønt! Jeg går ud fra, at det er udenpå maveskindet, du kan mærke ham nu (for ellers er der jo ingen chance for, kæresten kan)

Min kæreste kunne heller intet mærke de første ca. to uger. Jeg var alene hjemme og sendte ham en sms om det, han blev rigtig begejsret, meeen der gik som sagt ca. 2 uger, før han kunne mærke det også ..

Ja det er uden på maveskindet. Håber det snart lykkedes at han kan mærke det

Anmeld

21. november 2010

Kruse90

Han skal nok snart få lov

Anmeld

21. november 2010

Janni.

Kruse90 skriver:

Han skal nok snart få lov

Ja det skal han da, han er bare så ivrig efter at få lov. Tror næsten vores søn kan mærke det, han kan sparke noget så lystigt indtil min kæreste kommer forbi - så ligger han helt stille

En rigtig drille pind

~ Buito ~

Anmeld

21. november 2010

AnneBJ

Her mærker jeg det også tydeligt. Kæresten har ved et tilfælde mærket det to gange, men ellers er det ikke lykkes endnu. Jeg har mærket vildt tydeligt liv de sidste tre uger, så op med humøret på kærestens vejne - det skal nok komme lige om lidt!

Dejligt han er så engageret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.