Sikke en dag, håber ikke jeg skal opleve flere af den slags.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. august 2008

Jan9e D

Efter 6 uger med meget dårlige vibrationer, mellem min kæreste og jeg valgte jeg at stoppe vores forhold i morges. Det var en meget hård beslutning, men jeg kan mærke at det var nødvendigt, for begge parter.

Ca. 10 min efter ringede min mor grådkvalt og fortalte mig at min mormor var død i morges. Jeg fik afleveret Mathine hos mine ex-sviger fam da hun er syg i disse dage. Og jeg tog ud og fik sagt farvel til hende, Hun lå der og så så fredfyldt ud i sin seng.

Dammm jeg syntes det er hårdt lige pt.

Men som de siger i care bears siger over skyerene er himmelen altid blå.

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

miver

Sender dig lige et kæmpe kram . hvis du har brug for at snakke er jeg på igen senere
Føler med dig

(H)(H)(H) mie

Anmeld

20. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hold da op for en dag :( Det gør mig ondt - for begge dele.

(H)

Anmeld

20. august 2008

SaNiNa

Må sige du har haft noget af en dag, det gør mig meget ondt med din mormor er der ikke noget værer... døde hun pludselig?

(H)Du får lige et kæmpe klem...

Anmeld

20. august 2008

Mathilde

Puh Jannie... Sikke en barsk dag !
Det må have været en svær beslutning at gå fra din kæreste, men at du samtidig mister din mormor, må være helt forfærdeligt.
Der er ikke noget at sige til, hvis du slet ikke kan rumme det hele lige nu.

Et kæmpe kram herfra(H)

Anmeld

20. august 2008

MorCamilla

Hej Jannie..

Hvor må det have været en hård dag for dig.. :( Men hvis det hjælper lidt så tror jeg at care bears har ret... (mikkel ser det også) Det var godt at du kom ud og fik sagt farvel og kunne se at hun lagde der så fredfyldt...

Store knus og tanker fra Camilla.

Anmeld

21. august 2008

Doktor Doolittle

Jan9e D skriver:

Efter 6 uger med meget dårlige vibrationer, mellem min kæreste og jeg valgte jeg at stoppe vores forhold i morges. Det var en meget hård beslutning, men jeg kan mærke at det var nødvendigt, for begge parter.

Ca. 10 min efter ringede min mor grådkvalt og fortalte mig at min mormor var død i morges. Jeg fik afleveret Mathine hos mine ex-sviger fam da hun er syg i disse dage. Og jeg tog ud og fik sagt farvel til hende, Hun lå der og så så fredfyldt ud i sin seng.

Dammm jeg syntes det er hårdt lige pt.

Men som de siger i care bears siger over skyerene er himmelen altid blå.

Jannie

Søde søde Jannie (L) hvor er jeg ked af at læse om din dag i dag :( Det eneste gode, der er at sige om den, er vist at den er slut lige i dette øjeblik. Jeg håber virkelig du klarer dig igennem de næste uger, det bliver nok hårdt. Jeg vil tænke på dig!
Stort (H) fra Tina.

Anmeld

21. august 2008

Pia.

Det lyder sørme grimt med sådan en onsdag... Sikke en dårlig dag... :(

Det gør mig ondt med din mormor og jeg håber at du kommer dig hurtigt over tabet af hende og at dig og x-kærsten stadig kan tale sammen...

Knus fra mig.

Anmeld

21. august 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Puha Jannie, det lyder godt nok lidt barsk. Sikke en dag.

KRAM herfra, Line.

Anmeld

21. august 2008

twinboys

Puh ha Jannie...
Sikke en træls dag i går!
Det må have været svært for dig og en svær beslutning at gå fra din kæreste... Er det ham som også er far??? Og samtidig mister du din mormor, må være helt forfærdeligt. Men godt du kom ud til hende og fik sagt ordentlig farvel....
Sender mange varme tanker til dig i den svære tid....:)

Varme(H) Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.