Har lidt brug for hjælp mht. varmt nattøj ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.095 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Ryberg

Jeg står i den situation, at Lasse HVER NAT, på et eller tidspunkt, sparker sig væk fra dynen, og ligger oppe i enden af tremmesengen, han ligger i bodystock og nattøj og selvfølgelig ble... og der er varme på værelset...

Han har det FINT varmt under dynen.... men han bliver kold når han ligger uden, sådan rigtig kølig, kolde fingre, kinger, tæer, ben, og arme....

Har i nogen forslag til hvad jeg kan gøre? evt. noget rigtig dejligt nattøj?

Jeg kan jo ikke binde dynen fast om ham

har vedlagt et billede af ham hvordan han ligger... Han har godt nok ikke nattøj på der....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Mimic

jeg brugte strømpebukser og body til min datter, det fungerede super godt, hun var i hvert fald dejlig varm hver morgen

Anmeld

20. november 2010

Ryberg

Linda skriver:

jeg brugte strømpebukser og body til min datter, det fungerede super godt, hun var i hvert fald dejlig varm hver morgen

Hmmm ... Langærmet bodystock? og så strømpebukser? Synes bare strømpebukser sidder sådan stramt... det skulle jo gerne være behageligt om natten

Anmeld

20. november 2010

Mimic

vi brugte strømpebuksetr der var lidt for store, de var dejligt behagelige... og så en langærmet body

og forresten dejligt billde af ham

Anmeld

20. november 2010

Ryberg

Linda skriver:

vi brugte strømpebuksetr der var lidt for store, de var dejligt behagelige... og så en langærmet body

og forresten dejligt billde af ham

Han er bare en ROD om natten altså

jamen, jeg må på jagt efter et par gode strømpebukser lidt for store..

synes bare de sidste jeg købte i H&M var meget stramme i livet....

men tak for tip!

Anmeld

20. november 2010

Mimic

og ellers et godt sæt nattøj og et par strømper, det virkede bare ikke så godt her, frøkenen synes det var enormt sjovt at hive strømperne af

Anmeld

20. november 2010

Ryberg

Linda skriver:

og ellers et godt sæt nattøj og et par strømper, det virkede bare ikke så godt her, frøkenen synes det var enormt sjovt at hive strømperne af

Haha.. det har Lasse så IKKE fundet ud af at gøre endnu, men ja... tænk når han kan det... = endnu koldere fusser...

Jeg synes ellers jeg har alt muligt forskelligt nattøj... men han er stadig kold..

Kunne godt være der var nogle gode forslag til nogle lækre, tætte heldragts nattøj...

Anmeld

20. november 2010

Mimic

20. november 2010

Ryberg

Linda skriver:

der er dem her http://www.purebaby.dk/product.asp?product=3495

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

20. november 2010

Mimic

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.