Oh my god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

866 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Mira0911

Vi har været ved at rydde op idag og smide ud - Og er langt fra færdig endnu.... 

Udover det, ville jeg lige kigge efter julepynten så vi havde den klar til pyntning af hytten... 

Hmm... Kunne slet ikke finde det - Da kæresten kommer og siger, det smed vi jo ud.... FUCK! 

Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i noget julepynt henne til billige penge? Både til hytten og juletræet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Rosa

Søstrene Grene!!! De har fint og billigt julepynt til en meget billig mønt!

Og ellers, hvad så med at klippe-klistre med Julie i højstol ved siden af?

Anmeld

20. november 2010

Giraffen

MoarJ skriver:

Vi har været ved at rydde op idag og smide ud - Og er langt fra færdig endnu.... 

Udover det, ville jeg lige kigge efter julepynten så vi havde den klar til pyntning af hytten... 

Hmm... Kunne slet ikke finde det - Da kæresten kommer og siger, det smed vi jo ud.... FUCK! 

Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i noget julepynt henne til billige penge? Både til hytten og juletræet? 

fandt lige det her citat på nettet 

"Hvert år lige før jul sker der det, at mange butikker – blandt andre Jysk og Kvickly – sætter deres rester af julepynt ned. Det går ned i ½ pris – eller ikke udsædvanligt meget lavere. For dem er det sidste udkald, de gemmer ikke til næste år. Så det er her man skal slå til, hvis man vil have noget billigt julepynt."

Det her ser også rigtig billigt ud:

http://www.pixmania.com/dk/dk/dekoration/julepynt/2858/40/categorie.html

Ej eller da Søstrene Grene, tror de er spækket og der koster det en slik det hele og er også rigtig fint 

Anmeld

20. november 2010

Giraffen

Rosa skriver:

Søstrene Grene!!! De har fint og billigt julepynt til en meget billig mønt!

Og ellers, hvad så med at klippe-klistre med Julie i højstol ved siden af?

det er to stemmer på søstrene grene, så er det nok ikke helt ved siden af

Anmeld

20. november 2010

Rosa

Line1987 skriver:

det er to stemmer på søstrene grene, så er det nok ikke helt ved siden af

Nej, altså - det er der vores bliver købt hvis vi skal have nyt i år! Så er det heller ikke helt forfærdeligt hvis man skifter smag en gang i mellem (som det år hvor jeg KUN ville have violet og mørkelilla pynt )...

Anmeld

20. november 2010

Mira0911

Line1987 skriver:

fandt lige det her citat på nettet 

"Hvert år lige før jul sker der det, at mange butikker – blandt andre Jysk og Kvickly – sætter deres rester af julepynt ned. Det går ned i ½ pris – eller ikke udsædvanligt meget lavere. For dem er det sidste udkald, de gemmer ikke til næste år. Så det er her man skal slå til, hvis man vil have noget billigt julepynt."

Det her ser også rigtig billigt ud:

http://www.pixmania.com/dk/dk/dekoration/julepynt/2858/40/categorie.html

Ej eller da Søstrene Grene, tror de er spækket og der koster det en slik det hele og er også rigtig fint 

Det er godt nok billigt inde på den side... Helt vildt... 

Anmeld

20. november 2010

Giraffen

Rosa skriver:

Nej, altså - det er der vores bliver købt hvis vi skal have nyt i år! Så er det heller ikke helt forfærdeligt hvis man skifter smag en gang i mellem (som det år hvor jeg KUN ville have violet og mørkelilla pynt )...

haha lige præcis

Vi har været så heldige at vinde en masse julepynt i diverse pakkelege, som regel en lille fin guldnips-lille-metal-figur der kan hænge sammen

elsker guld og rødt sammen og sort og sølv og så skifte lidt hver andet år

Anmeld

20. november 2010

Kay

MoarJ skriver:

i januar... i jysk sengetøjs lager

Anmeld

20. november 2010

Giraffen

MoarJ skriver:

Det er godt nok billigt inde på den side... Helt vildt... 

ja lige præcis men ved ikke hvordan kvaliteten er, så ka jeg nok bedre stå inde for søstrene grene, det ved man 100% hvad er

Anmeld

20. november 2010

Mira0911

Line1987 skriver:

ja lige præcis men ved ikke hvordan kvaliteten er, så ka jeg nok bedre stå inde for søstrene grene, det ved man 100% hvad er

Søstrene Grene har de et online site? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.