Vis mig jeres julekort 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

tinasmor

DAs mor skriver:

Her er vores - lavede det på bilkas hjemmeside... Jeg havde først lavet på vistaprint, men syntes portoen var latterligt dyr!

ja, jeg skulle have lavet en kalender og først efter man havde bixet med det hele kom den dyre porto på (og på den var der min 21 dages levering!) Så selv om jeg valgte den billigste synes jeg stadigvæk af det var dyrt. Men nu havde man jo brugt så langt tid på at downloade det hele. Endvidere så var prisen også oplyst uden moms. Det er altså også lidt mærkeligt, at de jo godt ved at de fleste der handler nu ikke er firmaer, så oven i deres porto kom der så moms.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

Vi har lavet vores på vistaprint... nu er de kommet... men aner ikke hvad man skriver i dem

Hvor er de flotte, Malene! Du skriver da lidt om, hvad der er sket i årets løb - det går jeg altid. Hvis du ikke orker at skrive dem i hånden, så lav en standardhilsen om årets gang og print ud. Den kan du klæbe ind i julekortet med et par smarte klistermærker eller lign.

Anmeld

21. november 2010

Diana...

DAs mor skriver:

Sikke en fin bluse han har på (mine har den samme på på vores julekort!) 

Ha ha det var da lidt skægt. Men det er også bare en super lækker bluse vi er super glad for vores. 

Anmeld

21. november 2010

Halbschön

Sidste år lavede jeg på vistaprint, men synes det er for dyrt med porto osv.. Så i dag har jeg været ved fotograf med Nicolai, hvor vi har fået taget billeder til julekortet.. 125kr for 10 kort, inkl. fotografering.. Det synes jeg var en god pris!

Jeg får billederne d. 30/11, så skal jeg nok ligge ind

Anmeld

21. november 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Hvor er de flotte, Malene! Du skriver da lidt om, hvad der er sket i årets løb - det går jeg altid. Hvis du ikke orker at skrive dem i hånden, så lav en standardhilsen om årets gang og print ud. Den kan du klæbe ind i julekortet med et par smarte klistermærker eller lign.

taaak søde... super idé... det vil jeg helt sikkert gøre!!

Anmeld

21. november 2010

Kruse90

Baagøe skriver:

helt enig

Anmeld

21. november 2010

Hasselnødden

Kruse90 skriver:

helt enig

Superb ide!

Anmeld

21. november 2010

Hasselnødden

Meilby skriver:

Hvor har i fået lavet jeres julekort? Vil nemlig super gerne have sendt julekort ud, men kan ikke rigtig finde noget på fotobutikkernes hjemmesider om priser osv.

Jeg lavede vores julekort på min Iphone, tog Elias og farmanden med ud i haven og knipsede lidt billeder med tlf, gik ind i en applikation på min tlf og bestilte dem derefter hos Experten i Tørring og det kostede os 55kr. i alt. for 25 stk. - Super god handel

Anmeld

21. november 2010

Loa

Her er de to vi sender ud i år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. november 2010

Pige2009

Malene84 skriver:

taaak søde... super idé... det vil jeg helt sikkert gøre!!

Velbekomme. Jeg kan lige lægge et eksempel af Lauras fødselsdagsinvitation ind imorgen, hvor jeg lavede noget tilsvarende...

Forøvrigt går=gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.