? til antræk til at kravle...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Mor til L&S

hej alle piger

Ja nu skal jeg altså lige høre Jer...

Liva gør antræk til at kravle... Hver gang Liva sidder bøjer hun sig forover og ned på alle 4 hvor hun så vugger og ikke rigtig kommer videre.... Men her bliver hun så rigtig sur og brokker sig.. altså når hun ligger der på alle 4 - sætter hende på numsen igen og hun gør det igen MED DET SAMME...

Mit spørgsmål er så: Bliver hun sur fordi hun ikke gider "ligge" der eller fordi hun bliver sur fordi hun ikke kan komme videre - altså kravle???

Nogen af Jer der har oplevet ligende??

Knus fra Mor til Liva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

jannebjerre

Mor til Liva skriver:

hej alle piger

Ja nu skal jeg altså lige høre Jer...

Liva gør antræk til at kravle... Hver gang Liva sidder bøjer hun sig forover og ned på alle 4 hvor hun så vugger og ikke rigtig kommer videre.... Men her bliver hun så rigtig sur og brokker sig.. altså når hun ligger der på alle 4 - sætter hende på numsen igen og hun gør det igen MED DET SAMME...

Mit spørgsmål er så: Bliver hun sur fordi hun ikke gider "ligge" der eller fordi hun bliver sur fordi hun ikke kan komme videre - altså kravle???

Nogen af Jer der har oplevet ligende??

Knus fra Mor til Liva

Hejsa

Ja det har vi også prøvet herhjemme - Felix blev sur fordi han ikk kunne komme videre, eller det er i hvert fald hvad vi gik ud fra

Men ligepludselig krøb han og små 14dage efter kravlede han...

Anmeld

20. november 2010

Pige2009

Det er nok af frustrationer over, hun ikke kan komme videre, men det kommer lige pludselig

Anmeld

20. november 2010

Mor til L&S

Hun knokler ihvertfald for det må man sige... ;-)

Anmeld

21. november 2010

Eliza/lykke

Mor til Liva skriver:

Hun knokler ihvertfald for det må man sige... ;-)

Nej, hvor dejligt - jeg tror også, at hun er rigtig sur over, at hun ikke ved, hvad hun så skal gøre :-)

Nu har hun endelig lært at komme ned på alle 4 og såååååååå aner hun ikke, hvad hun så skal gøre. hi hi hi

Jeg tror, hvis du prøver at løfte hende lidt op, når hun vugger der på alle fire - så løft hende en anse op med dine hænder under hendes mave - så kan det være, at hun begynder på at svinge arme og ben lidt, mens hendes knæ stadig lige rør gulvet. På den måde får hun fornemmelsen af teknikken.

Sådan gjorde vi med vores første barn.

Anmeld

21. november 2010

Mor til L&S

Eliza/lykke skriver:

Nej, hvor dejligt - jeg tror også, at hun er rigtig sur over, at hun ikke ved, hvad hun så skal gøre :-)

Nu har hun endelig lært at komme ned på alle 4 og såååååååå aner hun ikke, hvad hun så skal gøre. hi hi hi

Jeg tror, hvis du prøver at løfte hende lidt op, når hun vugger der på alle fire - så løft hende en anse op med dine hænder under hendes mave - så kan det være, at hun begynder på at svinge arme og ben lidt, mens hendes knæ stadig lige rør gulvet. På den måde får hun fornemmelsen af teknikken.

Sådan gjorde vi med vores første barn.

Ja det tror jeg også

God ide - det må vi helt klart prøve.. Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.