kender I det når man bor et sted hvor der er MEGET...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Trine89

Lydhør?? 

Kæresten og Jeg bor i en lejlighed hvor jeg altid har troet at der er meget lystæt, eller hva man nu klader det.. men dét er der så ikke.  

Både i går og i dag har jeg kunnet hører når vores underbo råber. 
i går var det kæresten, men i dag er jeg bange for det er han lille datter han råber ad kunne hører hun græd og så kunne jeg hører at han råbte "hvis du ikke snart holder dig kæft kommer du i seng"

åårh den stakkelt lille pige.. det er dog ikke det hele jeg kan hører.*
Men jeg sidder lidt med en klump i halsen :s kan ikke lide når jeg kan hører nogen diskutere..

Nå men jeg ville ikke noget med dette, bare lige lette  hjertet når nu Kæresten ikke er hjemme så man kan snakked med ham

>:<

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

oo

åh fy! jeg kender det godt, jeg boede på et tidspunkt ved siden af en mand der tæskede sin kone og fx trak hende ned ad trappen - og man kunne bare høre ALT. hver eneste gang ringede jeg til politiet og hver eneste gang kom de ud og ringede på og spurgte om hun (konen) ville med dem, men ak nej

Anmeld

20. november 2010

Trine89

Tjuhl skriver:

åh fy! jeg kender det godt, jeg boede på et tidspunkt ved siden af en mand der tæskede sin kone og fx trak hende ned ad trappen - og man kunne bare høre ALT. hver eneste gang ringede jeg til politiet og hver eneste gang kom de ud og ringede på og spurgte om hun (konen) ville med dem, men ak nej

Årh hvor væmmeligt puha jeg ville ikke vide hva jeg skulle gøre af mig selv.. 

åårh men jeg syntes også bare det er sååå synd for den lille pige,.. 

Anmeld

20. november 2010

oo

Trine89 skriver:

Årh hvor væmmeligt puha jeg ville ikke vide hva jeg skulle gøre af mig selv.. 

åårh men jeg syntes også bare det er sååå synd for den lille pige,.. 

ja, det lyder bestemt heller ikke rart!! at man kan få sig selv til at råbe og være så grim overfor sit barn

Anmeld

20. november 2010

Trine89

Tjuhl skriver:

ja, det lyder bestemt heller ikke rart!! at man kan få sig selv til at råbe og være så grim overfor sit barn

jah det forstår jeg heller ikke.. puha.. man har jo næste lyst til at gå der ned og at enden skal det stoppe eller også tager jeg den lille pige med op og så må han hente hende når han er færdig med at råbe,. 

Anmeld

28. november 2010

Manakauapo

Er det dem, der holdt fest, der da jeg var ude ved dig?

Syntes virkelig godt man kan tage lidt hensyn til folk, når man nu bor i en lejlighed. Især når det er så lydhørt, som ude ved jer! Det er jo helt vildt..

Anmeld

28. november 2010

Trine89

Kageteenageren skriver:

Er det dem, der holdt fest, der da jeg var ude ved dig?

Syntes virkelig godt man kan tage lidt hensyn til folk, når man nu bor i en lejlighed. Især når det er så lydhørt, som ude ved jer! Det er jo helt vildt..

jah det var dem.. 

Jah men jeg tror ikke de har tænkt over at der er så lydhør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.