Billige amme BH'er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Molly8

Hej!

Hvor finder jeg billige amme BH'er i en seriøs str.?

I H&M har de kun op til en E-skål og eftersom jeg nu i 26. uge er 75f, må jeg vel regne med at skulle op en str. (eller2?). I de størrelser har jeg ikke set noget til under 400,-kr. og det løber jo op, hvis man skal have et par stykker eller 3.

Så hvor går jeg hen?

Er der i øvrigt nogen, der har erfaringer med nogle gode graviditetstrusser, der går op over maven? Jeg har mest set dem, der stopper under maven..

Kh Molly

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

LRJ

Change har dem til 349 og der får du 10 % rabat hvis du er medlem og de går op i en J skål, Men du skal ikke købe nogle før efter du har født og mælket er løbet til for ellers kan man ikk regne din størrelse ud

Anmeld

20. november 2010

Molly8

Change har dem til 349 og der får du 10 % rabat hvis du er medlem og de går op i en J skål, Men du skal ikke købe nogle før efter du har født og mælket er løbet til for ellers kan man ikk regne din størrelse ud

I min lokale Change siger de, at de ikke fører amme BH'er  Det er ellers mit favoritmærke..

Hvilken Change har du set amme BH'er i?

Kh Molly

Anmeld

20. november 2010

Sofia

H&M til 100 kr.

Anmeld

20. november 2010

6800

føtex....

Anmeld

20. november 2010

camsko88

babysam

Anmeld

20. november 2010

LRJ

Molly8 skriver:

I min lokale Change siger de, at de ikke fører amme BH'er  Det er ellers mit favoritmærke..

Hvilken Change har du set amme BH'er i?

Kh Molly

Jeg har nogle derinde fra

Anmeld

20. november 2010

anjada

Jeg har set lækre ammebh'er i ønskebørn til 200 kr.

Anmeld

20. november 2010

SHERO

Change... ja tak.. de er super gode, og er ikke bare kedelige amme bh'er (synes jeg i hvert fald ikke) elskede mine... Her i nov. gir de 30% (jeg købte sidste år til 50% så det var fedt) Hmm.. i århus har de i hvert fald amme Bh'er og har også set dem i skive...

De har kun én model og kun i hvid og sort men det er jo fint nok..

Anmeld

21. november 2010

Molly8

Lone H. skriver:

Jeg har nogle derinde fra

Hvilken Change er de fra?

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.