10kg og 15mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2008

Honningblomst

Er det LIDT??? hmm...min ene søn vejede 10 kg da han var to år...lad være med at sammenligne, børn er som de er...lige som alle andre mennesker.
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2008

moniquesmor

er skam ikke mig der efter ligner synes min datter er dejlig som hun er men er trist af lægen er på nakken af en:@

Anmeld

20. august 2008

Honningblomst

moniquesmor skriver:

er skam ikke mig der efter ligner synes min datter er dejlig som hun er men er trist af lægen er på nakken af en:@

Måske du så bare skulle lytte til lægen og ikke en babyside hvor vi ikke engang har mødt dit barn...bed om undersøgelse på sygehus evt...så kan i få styr på det.
Knus..

Anmeld

20. august 2008

twinboys

Mine drenge er 5år og vejer KUN 14kg.... Her er lægerne ikke en gang nervøse bare drengene følger deres kurve... Og det gør de...

Synes faktisk ikke din pige ser tynd ud, hun ser ganske normal ud...

Mvh Majbritt(H)(H)

Anmeld

20. august 2008

H+S Skjolgborg.

Ejjjj hun er da super fin..
Min datter veje 10.1 kg til som 13 mdr og 83 cm nu har hun lige været til 2 års tjek d.13/8-08 og veje der 12.5 kg og 89 cm...
Jeg tro bestem hun er som hun skal være hver barn har jo hver deres kurve af køre efter....
Med min søn veje han 10.5 kg og var kun 75 cm til 12 mdrs tjekke..
Syntes bestem ikke hun er tynd..
Knus fra Henriette.
(H)

Anmeld

21. august 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Hun ser rigtig fin ud, og jeg er sikker på, at 10 kg. er en flot vægt. Min Sofus som er fra den 16.04.07 og altså er 16 måneder vejer lige over 10 kg. (10,2 ca.) Vi har aldrig hørt andet end, at det passer helt fint.

Der er kæmpe forskel på de små børn. I min mødregruppe vejede et par af de andre babyer over 4,5 kg. ved fødslen, og ved 6 måneder vejede den ene så 10 kg! Sofus vejede 3350 ved fødslen så han følger sin kurve.

Men som Eva siger, få da en læge til at undersøge hende ordentligt, så du ikke skal være nervøs.

Kram.

Anmeld

21. august 2008

Pernille84

Synes bestemt hun ser rigtig fin ud :) Lige som hun skal være.

Synes der er mange som sammenligner børn, og det kan man jo bare ikke.
Min søn vejede hellere ikke særlig meget i den alder, og han stod stille i vægt og højde længe. Men det kom så efter han startede i vuggestue.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.