Shoppetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. november 2010

TbCp

Manden vækkede mig imorges/formiddags og spurgte om vi ikke skulle spise brunch oppe i byen.
Så det gjorde vi, mega hyggligt. Bagefter gik vi en tur og kiggede sko og tøj.
Jeg skulle have nogle vinterstøvler og fandt nogle som jeg synes var SÅ lækre!!!

http://shoesandfriends.com/da/02830-03-black/stoevle-merrell-tremblant-waterproof

Og nøøøj hvor er de gode at have på Nu kan vinteren bare komme an!!!!

Ville bare lige vise mine nye støvler frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Vingummien

Ej de ser vildt lækre ud. Skal vist selv ud og have nye vinterstøvler her til den første. Syntes bare de er så dyre i år

Anmeld

20. november 2010

Vinker

TbCp skriver:

Manden vækkede mig imorges/formiddags og spurgte om vi ikke skulle spise brunch oppe i byen.
Så det gjorde vi, mega hyggligt. Bagefter gik vi en tur og kiggede sko og tøj.
Jeg skulle have nogle vinterstøvler og fandt nogle som jeg synes var SÅ lækre!!!

http://shoesandfriends.com/da/02830-03-black/stoevle-merrell-tremblant-waterproof

Og nøøøj hvor er de gode at have på Nu kan vinteren bare komme an!!!!

Ville bare lige vise mine nye støvler frem

Nøøøøøj nogle FEDE støvler Tina - Dem gad jeg sgu også godt at have :o)

Ingen tvivl om at du vil ha varme fusser hele vinteren igennem så ja is og sne kom bare an ;)

Og super hyggelig ide med brunch og shoppingtur med manden - elsker den slags :)

Anmeld

20. november 2010

TbCp

Tulipan skriver:

Ej de ser vildt lækre ud. Skal vist selv ud og have nye vinterstøvler her til den første. Syntes bare de er så dyre i år

Ja, jeg ville også gerne have fundet nogle billigere, men det var bare lige dem her der var FANTASTISKE

Anmeld

20. november 2010

TbCp

Vinker skriver:

Nøøøøøj nogle FEDE støvler Tina - Dem gad jeg sgu også godt at have )

Ingen tvivl om at du vil ha varme fusser hele vinteren igennem så ja is og sne kom bare an

Og super hyggelig ide med brunch og shoppingtur med manden - elsker den slags

Ja det var så hyggeligt

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

De er fede de støvler! Jeg har også kigget på dem, men synes de var for dyre.... De er virkelig lækre, og ja, vinteren kan bare komme an

Anmeld

20. november 2010

TbCp

kitty skriver:

De er fede de støvler! Jeg har også kigget på dem, men synes de var for dyre.... De er virkelig lækre, og ja, vinteren kan bare komme an

De var måske også liiiiidt over mit støvle-budget men manden sagde jeg SKULLE købe dem

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

TbCp skriver:

De var måske også liiiiidt over mit støvle-budget men manden sagde jeg SKULLE købe dem

God mand

Anmeld

20. november 2010

TbCp

kitty skriver:

God mand

Ja og så bliver man jo nødt til at gøre som manden siger

Anmeld

20. november 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ja, jeg ville også gerne have fundet nogle billigere, men det var bare lige dem her der var FANTASTISKE

Kender det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.