Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden vækkede mig imorges/formiddags og spurgte om vi ikke skulle spise brunch oppe i byen.Så det gjorde vi, mega hyggligt. Bagefter gik vi en tur og kiggede sko og tøj.Jeg skulle have nogle vinterstøvler og fandt nogle som jeg synes var SÅ lækre!!!
http://shoesandfriends.com/da/02830-03-black/stoevle-merrell-tremblant-waterproof
Og nøøøj hvor er de gode at have på Nu kan vinteren bare komme an!!!!
Ville bare lige vise mine nye støvler frem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej de ser vildt lækre ud. Skal vist selv ud og have nye vinterstøvler her til den første. Syntes bare de er så dyre i år
TbCp skriver: Manden vækkede mig imorges/formiddags og spurgte om vi ikke skulle spise brunch oppe i byen.Så det gjorde vi, mega hyggligt. Bagefter gik vi en tur og kiggede sko og tøj.Jeg skulle have nogle vinterstøvler og fandt nogle som jeg synes var SÅ lækre!!! http://shoesandfriends.com/da/02830-03-black/stoevle-merrell-tremblant-waterproof Og nøøøj hvor er de gode at have på Nu kan vinteren bare komme an!!!! Ville bare lige vise mine nye støvler frem
Nøøøøøj nogle FEDE støvler Tina - Dem gad jeg sgu også godt at have :o)
Ingen tvivl om at du vil ha varme fusser hele vinteren igennem så ja is og sne kom bare an ;)
Og super hyggelig ide med brunch og shoppingtur med manden - elsker den slags :)
Tulipan skriver: Ej de ser vildt lækre ud. Skal vist selv ud og have nye vinterstøvler her til den første. Syntes bare de er så dyre i år
Ja, jeg ville også gerne have fundet nogle billigere, men det var bare lige dem her der var FANTASTISKE
Vinker skriver: Nøøøøøj nogle FEDE støvler Tina - Dem gad jeg sgu også godt at have ) Ingen tvivl om at du vil ha varme fusser hele vinteren igennem så ja is og sne kom bare an Og super hyggelig ide med brunch og shoppingtur med manden - elsker den slags
Nøøøøøj nogle FEDE støvler Tina - Dem gad jeg sgu også godt at have )
Ingen tvivl om at du vil ha varme fusser hele vinteren igennem så ja is og sne kom bare an
Og super hyggelig ide med brunch og shoppingtur med manden - elsker den slags
Ja det var så hyggeligt
De er fede de støvler! Jeg har også kigget på dem, men synes de var for dyre.... De er virkelig lækre, og ja, vinteren kan bare komme an
kitty skriver: De er fede de støvler! Jeg har også kigget på dem, men synes de var for dyre.... De er virkelig lækre, og ja, vinteren kan bare komme an
De var måske også liiiiidt over mit støvle-budget men manden sagde jeg SKULLE købe dem
TbCp skriver: De var måske også liiiiidt over mit støvle-budget men manden sagde jeg SKULLE købe dem
God mand
kitty skriver: God mand
Ja og så bliver man jo nødt til at gøre som manden siger
TbCp skriver: Ja, jeg ville også gerne have fundet nogle billigere, men det var bare lige dem her der var FANTASTISKE
Kender det godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128