michelledam skriver:
hej tøser.
er jeg den eneste der er blevet ekstremt følsom på alle mulige måder.????
Jeg får rigtig nemt chok, det er helt åndssvagt, bla. har jeg altid været hård til at se gysere men nu kan jeg slet ikke se dem uden jeg hopper rundt på sofaen og får de mærkeligste tanker om der står denne uhyggelige tingest ude på toilettet når jeg skal derud... hehehehe det er helt skørt, jeg har aldrig haft fantasi til den slags men nu hold da op..
og ikke mindst kan jeg sidde i et dejligt selskab og have det rigtig sjovt. og så lige pludselig kan jeg få følelsen af at jeg har lyst til at stor tude.. men egentlig ikke fordi jeg er ked af det.. tror mere det er af glæde..
Og stikker kæresten lidt til mig bliver jeg bare ked af det over ingenting..
ved godt at det er normalt man bliver følsom pga hormonerne, meeeeen det her er jo sygt.... hahahahaha
Jeg har ikke de helt vilde humørsvingninger, men kan være ovenud lykkelig over bagateller på nogle tidspunkter. Andre dage er jeg bare trist uden årsag. Lunten er blevet lidt kortere, og jeg er blevet bedre til at sige fra, men det er vist også det.
Til gengæld elsker jeg gysere og plejer at være ok til at se dem, men nu er jeg et pjok! Det er så slemt, at min kæreste i starten af graviditeten frabad sig, at jeg så gysere, fordi han blev nervøs, når jeg blev så bange

At jeg var ved at skide grønne grise over en af Harry Potter-filmene forleden dag afspejler nok meget godt, at jeg er blevet et pjok
Samtidig er jeg blevet meget opmærksom på lyde, når jeg er vågen. Især i mørke...men det er nok beskyttergenet, der er blevet aktiveret 
Anmeld