A dream come true

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Manakauapo

Ej, hvor jeg bare glad i dag! Startede dagen en tur i Rosengårdscenteret for lige at skulle købe en vinterfrakke. Den er ikke helt til at leve uden! Specielt ikke når den er spået til at blive den koldeste vinter i mands minde. Så det fik jeg. Og fik man jo lige adventsgave på forskud. Et par virkelig pæne dansesko!

Skulle så også lige en tur forbi Scott, for at tjekke priserne på rævepelse, så jeg kunne se om jeg kunne tillade mig at skrive den på ønskesedlen. (Lidt forhistorie: Julen 2005 købte min søster en rævepels til sig selv i julegave, og siden har jeg bare været syg for at få en. Jeg måtte dog ikke dengang.) Og hvad så man så lige?! At den var sat 400 kr ned. Så kunne jeg da ikke gå forbi uden at købe den!

Fik den så af forældrene på grund af mine rigtig gode karakterer i ugens løb! Fik lige 10 i dansk synopse, og 12 i geografi!

Wuup wuup.. Min uge er bare gået super godt!

Hvad med jer? Har I fået nogle drømme opfyldt i den seneste uge?

Knus Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Dinna88

En smule - jeg har endelig fået lavet en aftale med en der skal med mig ud og købe et spejlrefleks kamera. Så kan jeg komme i gang med at få taget en masse billeder og jeg har lille håb om måske at blive amatør fotograf og tage billeder af nogle smukke maver, børn og begivenheder osv

Anmeld

20. november 2010

Manakauapo

Dobbelt post

Anmeld

20. november 2010

Dinna88

Kageteenageren skriver:

Dobbelt post

Haha, en død røv der bider
Men okay! (: 

Anmeld

20. november 2010

Dinna88

Dinna88 skriver:

Men okay! (: 

Okay, jeg ved ikke lige hvad der er sket der

Anmeld

20. november 2010

Manakauapo

Dinna88 skriver:

Men okay! (: 

Ja, det er lidt sært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.