Dobbeltmoralske mødre!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

BellaT

Du skriver at drengene er velopdragne. Tjaaeeh, det bliver de nok ikke af sig selv... Så moren er nok ikke helt forfærdelig alligevel.  Og kan forestille mig at et par 12-årige drenge godt kan hive deres mor heeelt derud. Tror du har hørt en udmattet mor på nippet til at hyle af frustration. 

Os der sidder med småbørn har ingen anelse om hvordan det er at opdrage pubertetsrødder.................

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

ekzunz

wamse skriver:

Altså jeg har da gjort masser af ting, som jeg ikke ville gøre, hvis jeg bare havde alverdens tid og var i perfekt harmoni med mig selv 24-7.

Gu er det da ikke smart af hende, men jeg kan altså på ingen måde sige mig selv fri for at være lige så modsigende når det hele bare er pisse træls, og ungerne for 25.000´ende gang bare lige skal presse den en tand mere Jeg tror du hørte en mor, der var super træt eller i den stil, som garanteret også selv ved at det ikke var særlig smart det der.

Ved godt vi er mødre, men vi er også kun mennesker, og begår fejl som alle andre dødelige

meget enig! Hold op hvor har jeg ofte taget mig selv i at være helt vildt dobbelt moralsk. Sidde i stuen og råbe til ungerne på værelserne at de skal holde op med det råberi.....totalt åndsvagt, men mon ikke vi alle har været dér Eller - nå nej - det har vi jo så åbenbart ikke....

Anmeld

21. november 2010

Pena

Jeg tror det er de færreste mødre, og måske især teenagemødre som ikke har fået et meltdown overfor ungerne.

Nej det er ikke ok at skrige af andre mennesker, men det er nok de færreste som kan undsige sig at det er sket. Børn er ikke altid små englebørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.